VersloSavaite.lt   
2023 08 03, 10:02
Pristatytas naujasis „Toyota Land Cruiser“ 

Image
Foto
„Toyota“ visame pasaulyje pristatė naujosios kartos „Land Cruiser“ modelį. Naujasis visureigis pasižymi originaliojo modelio savybėmis, dėl kurių „Land Cruiser“ daugiau nei septynis dešimtmečius yra laikomas patikimumo ir tvirtumo simboliu.

 

Legendinio šio modelio DNR suderinimas su naujausiomis technologijomis leido gamintojams užtikrinti dar didesnį našumą tiek bekelėje, tiek važiuojant kasdieniais maršrutais.

 

Išankstinė naujojo „Land Cruiser“ prekyba Europoje prasidės spalio mėnesį, o pirmieji automobiliai vairuotojus pasieks pirmoje 2024 m. pusėje.

reklama

 

Išdidus paveldas

 

Pirmasis „Land Cruiser“ į kelius išriedėjo dar 1951 m. rugpjūčio 1 d. Tuomet jis vadinosi „Toyota BJ“. Netrukus automobilis įtikinamai pademonstravo savo galimybes: tai pirmoji transporto priemonė, kuri sėkmingai užvažiavo iki pat šeštosios Fudžio kalno šlaituose įrengtos alpinistų stoties.

 

Nuo tada „Toyota“ misija – pasiūlyti žmonėms automobilį, t. y. „Land Cruiser“, kuris juos saugiai nuvežtų į kelionės tikslą net ir atšiauriausioje aplinkoje. Įvairi klientų visame pasaulyje patirtis pasirodė esanti neįkainojama plėtojant stipriąsias „Land Cruiser“ puses: patikimumą, ilgaamžiškumą ir gebėjimą įveikti prastas kelio sąlygas.

 

Dėl nepriekaištingos reputacijos visureigis tapo vienu perkamiausių „Toyota“ modelių visame pasaulyje. Iki šiol jo parduota 11,3 mln. vienetų (skaičiuojama iki 2023 m. birželio mėn., o pardavimai apima ir „Lexus LX“ bei „Lexus GX“ modelius) daugiau nei 170 šalių ir regionų.

 

 

Našumo šuolis pasitelkus naują GA-F platformą

 

Naujasis „Land Cruiser“ išsaugojo savo tvirtą klasikinę rėmo konstrukciją. Drauge su didesniuoju „Land Cruiser 300“ (neparduodamas Vakarų Europoje) jie gaminami ant bendrovės „Toyota“ GA-F platformos. Labiausiai jos privalumai išryškėja važinėjant bekele.

 

Naujasis modelis yra lengvai valdomas. Jis tapo dar patogesnis važiuojant įprastais keliais, nes „Toyota“ laikosi įsipareigojimo nė trupučio neaukoti šio automobilio praktiškumo.

 

Naujasis visureigio rėmas yra 50 proc. tvirtesnis, o bendras rėmo ir kėbulo standumas išaugo 30 proc. Šie esminiai patobulinimai leidžia pastebimai pagerinti automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus ir valdymo savybes, taip pat padidinti važiavimo komfortą. Standartinės pakabos charakteristikos taip pat buvo pagerintos ypatingą dėmesį skiriant didesnei ratų eigai – vienam svarbiausių veiksnių riedant bekele.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: