reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2016 11 07, 11:08
Populiariausios prekės Lietuvoje – maišelis ir loterijos bilietas

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Šalies namų ūkių pirkinių krepšelio tyrimo rezultatai nustebino net pačius tyrėjus. Visiškai netikėtai paaiškėjo, kad perkamiausia Lietuvos gyventojų prekė yra plastikinis pirkinių krepšelis. Antroje vietoje pagal populiarumą atsidūrė loterijos bilietas.

 

Šiuos lietuvių pirkimo įpročius atskleidė duomenys, gauti naudojant Lietuvai dar naują metodologiją. Tyrimą atlieka trijose Baltijos šalyse savo veiklą plėtojanti kompanija „BALTMI“.

reklama

 

„BALTMI“ rinkos analizė pagrįsta duomenimis, kurie surinkti naudojant unikalią, tarptautiniu mastu pripažintą „WIN/Gallup International“ asociacijos patvirtintą metodologiją. Tyrime dalyvauja pagal įvairių parametrų kompleksą atrinkti Lietuvos namų ūkiai, kurie pateikia tikrus duomenis apie savo pirkinius.

 

Ilgalaikio tyrimo dalyviai kasdien skanuoja savo įsigyjamas prekes ir sistemoje fiksuoja pasirinktus pirkimo kanalus, prekybos tinklus, kiekį ir kainas, taip leisdami nuolat stebėti realius pirkimo ir vartojimo duomenis plataus vartojimo prekėms.

 

Šie visiškai tikri duomenys ir padėjo išaiškinti, ką šalies gyventojai dažniausiai pirko  šiais metais. Viršutinę perkamiausių prekių sąrašo poziciją užima plastikinis maišelis.

 

„BALTMI“ duomenimis, šių metų rugsėjo mėnesį bent kartą plastikinį maišelį pirko 67 proc. visų namų ūkių, iš kurių kiekvienas vidutiniškai per mėnesį parduotuvėse įsigijo 3,94 maišelio. Vertinant visus pirkėjus, kiekvienam namų ūkiui vieno apsipirkimo metu vidutiniškai tenka po 1,1 plastikinį pirkinių maišelį.

 

Aplinkos ministerijos turimais duomenimis, plastikinių maišelių suvartojimas šalyje mažėja. 2014 m. suvartotų lengvųjų plastikinių pirkinių maišelių, kurių sienelės storis 15–50 mikronų, vienam gyventojui teko 40, o 2015 m. – 37.

 

Anot Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų prevencijos ir tvarkymo strategijos skyriaus vedėjos Jurgitos Gaižiūnienės, šie ministerijos turimi duomenys leidžia manyti, kad vykdomos visuomenės švietimo ir informavimo priemonės duoda teigiamus rezultatus.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama