reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2013 05 23, 14:39
Organizmo valymas – ką reikia žinoti?

Obuoliai
Obuoliai
Dauguma esame girdėję, kad organizmo išsivalymas, kuomet jį palieka žalingos cheminės medžiagos – būtinas žingsnis siekiant turėti gražų ir sveiką kūną.

 

Tačiau daugelio mūsų žinios apie tai yra gana paviršutiniškos: mes žinome, kad reikia valgyti įvairų maistą, gerti natūralų bikarbonatinį mineralinį vandenį ar sportuoti, tačiau dažnas iš mūsų vis dar tiki, kad esama metodų, kurie leis organizmui išsivalyti net ir visiškai atsisakant sveikos gyvensenos.

reklama

 

„Lietuviai dažnai tiki, kad galima atrasti stebuklingą dietą ar tiesiog pabadauti keletą dienų, ir tuomet organizmas išsivalys savaime ir bus galima grįžti prie įprasto gyvenimo režimo. Taip nėra. Trumpalaikio efekto taip pasiekti galima, bet visaverčiui organizmo išsivalymui reikalinga subalansuota mityba, sveikas gyvenimas, fizinis aktyvumas, pastovaus režimo laikymasis. Laikantis šių taisyklių, organizmas ne tik išsivalys ir žmogus pasijus geriau, bet jo dėl organizme susikaupusių kenksmingų medžiagų kylančios problemos nebekamuos ir ateityje“, – sako dietologė Aušra Jauniškytė.

 

Badavimas – ne išeitis

 

Nors badavimas dar neseniai buvo pateikiamas kaip geriausias organizmo valymo būdas, dabar mokslininkai į badavimą jau pataria žiūrėti atsargiai: pasak jų, maisto atsisakymas kaip tik skatina kai kurių žalingų medžiagų susidarymą organizme.

 

Be to, nors badaujant dalis kenksmingų medžiagų išsivalo, badavimo metu kepenys ir inkstai  apkraunami jiems per dideliais krūviais ir tai šiems organams gali pakenkti.

 

Vietoje badavimo norint valyti organizmą dabar siūloma laikantis specialios tam skirtos dietos: valgyti kuo daugiau daržovių ir vaisių, taip pat grūdų produktų, gerti tik natūralų arba mineralinį vandenį, atsisakyti mėsos ir pieno produktų. Savaitę ar dvi pasilaikius tokios dietos, greitai pajusite, kad organizmas išsivalys, imsite jaustis geriau.

 

Tačiau ir baigus laikytis dietos svarbu toliau nepamiršti apie subalansuotą mitybą – stengtis valgyti kuo daugiau vaisių ir daržovių, taip pat kasdien stengtis valgyti pusryčius, pietus ir vakarienę maždaug tuo pačiu metu. Mėsos arba pieno produktų atsisakyti nereikia, tačiau svarbu, kad jie netaptų pagrindine raciono dalimi.

 

Užkandžiams – obuoliai

 

„Yra ir dar viena svarbi taisyklė: galvokite, kokį maistą pasirenkate užkandžiams. Net jei per pusryčius, pietus ir vakarienę maitinatės tinkamai ir kasdien valgote tuo pačiu metu, nesveiki užkandžiai, tokie kaip traškučiai ar žemės riešutai, jei jų valgysite daug, sugriaus visus jūsų pasiekimus.

 

Jei, tarkime, namie sėdėdami prie kompiuterio negalite neužkandžiauti, siūlau visada šalia turėti pintinę obuolių ir kaskart, kai norėsite užkąsti, suvalgyti obuolį. Laikykitės principo: nori užkąsti? Suvalgyk obuolį. Nenori obuolio? Reiškia, nenori užkąsti“, – pataria A. Jauniškytė.

 

Greta tinkamo maitinimosi dietologė siūlo nepamiršti ir apie natūralaus bikarbonatinio mineralinio vandens svarbą organizmui. Pasak jos, specialistai sutaria, kad bikarbonatinis mineralinis vanduo yra būtina subalansuotos mitybos dalis.

 

„Daugelis organizme kas akimirką vykstančių cheminių reakcijų vyksta vandenyje, todėl itin svarbu gerti pakankamai skysčių. Būtent bikarbonačiame mineralinyje vandenyje esantys jonai taiso organizmo rūgščių-šarmų pusiausvyrą ir taip padeda apsisaugoti nuo lėtinių ligų. Be to, bikarbonatinis mineralinis vanduo padeda inkstams ir kepenims pašalinti kenksmingas medžiagas“ , – pažymi A. Jauniškytė.

Susiję straipsniai:


Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama