VersloSavaite.lt   
2011 05 23, 17:51
„Officeday“ į el. sistemos atnaujinimą investavo 0,7 mln. litų

Image
Sxc.hu nuotr.
Didžiausia Lietuvoje biuro prekių tiekėja „Officeday“ pristato atnaujintą elektroninę biuro aptarnavimo sistemą. Anot bendrovės vadovo, naujas valdymo įrankis labiausiai susijęs su atsigaunančia šalies ekonomika ir augančiu rinkos poreikiu.

 

„Officeday“ direktorius Tomas Mačernis sako, kad atnaujintoje el. sistemoje klientai lengvai gali užsisakyti ne tik biuro prekių, bet ir realiu laiku susikurti ir užsisakyti vizitinių kortelių, antspaudų ir kitų reklaminių gaminių. Pagaminti reklaminiai produktai klientui pristatomi jau kitą darbo dieną.

reklama

 

„Naujoji sistema padeda iki 50 proc. sumažinti mūsų klientų laiko sąnaudas, kadangi pagreitėja prekių užsakymas ir jų pristatymas. Taip įmonės gali daugiau resursų skirti savo verslo procesų analizei“, – teigia „Officeday“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.

 

Be to, el. sistemos pagalba visos biuro prekių atsargos, kurios yra „Officeday“ sandėliuose, yra matomos klientams, o sistemoje įdiegtos 3PL (trečios šalies) logistikos paslaugos suteikia galimybę užsisakyti ir saugoti „Officeday“ sandėliuose savo prekes, matyti jų likučius.

 

Į el. aptarnavimo sistemą bendrovė investavo 0,7 mln. litų, ketvirtadalį projekto vertės sudaro ES parama. Atnaujinta sistema nuo šiol aptarnauja ne tik verslo įmonės, bet ir privačius asmenis.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: