VersloSavaite.lt   
2016 08 08, 12:17
Lietuviai atostogoms mūsų šalyje pinigines atveria plačiau

Image
Poilsis
Anot poilsio industrijos atstovų, šią vasarą lietuviai poilsiui mūsų šalyje pinigines atveria plačiau, atostogauja ilgiau ir daugiau dėmesio skiria kokybei.

 

„Šiais metais augo vidutinis pirkimo krepšelio dydis ir populiarėjo brangesni, aukštesnį žvaigždučių vertinimą turintys viešbučiai. Svečiai taip pat nori poilsiauti ilgiau – vietoj 1-2 nakvynių poilsio ieškoma ilgesnio 4–5 nakvynių su papildomais poilsio malonumais. Tai rodo, kad lietuviai poilsiui mūsų šalyje šiemet pasiryžę skirti daugiau pinigų nei pernai“, – sako Diana Šubelko, portalo NoriuNoriuNoriu.lt, parduodančio poilsio pasiūlymus Lietuvoje ir Latvijoje, įkūrėja ir direktorė.

reklama

 

D. Šubelko taip pat pastebi, kad tebepirmauja sveikatingumo ir sanatorinio poilsio paslaugas teikiančios apgyvendinimo įstaigos, taip pat lietuviai noriai priima naujoves ir jų ieško – pastebimas ir užsakymų, atliktų mobiliuoju telefonu, augimas.

 

Tuo tarpu sanatorijos besikeičiančiais klientų įpročiais ir prioritetais džiaugiasi – sulaukia daugiau tokį poilsį mėgstančių ir atrandančių lietuvių.

 

„Lietuviai po truputį atranda, kad geresnis poilsis yra ne vien gulėti pajūryje, o ilsėtis rūpinantis savimi naudojantis sanatorinėmis ir spa procedūromis, sveikatinimo programomis. Nors lietuviai ir nėra stabilūs klientai, tačiau sumažėjus baltarusių srautams jaučiame lietuvių pagyvėjimą. Šie pastaruoju metu labiau kreipia dėmesį į kainą, o ne į nuolaidą kaip buvo anksčiau, renkasi ilgesnio poilsio kelialapius“, – sako Edgaras Briedis, „Eglės“ sanatorijos Druskininkuose rinkodaros direktorius.

 

Birštone poilsiautojų šiemet ne ką mažiau, tačiau atvykimo planavimo įpročiai skiriasi, atkreipia dėmesį čia įsikūrusių poilsio įstaigų vadovai.

 

„Poilsiautojai šiemet planuoja 1-2 savaites į priekį, atsižvelgdami į orų prognozes. Domisi sveikatinimo paslaugomis, įvairiomis procedūromis, aktyvaus laisvalaikio praleidimo galimybėmis. Besilankantys ne pirmą kartą lygina įvairių įstaigų paslaugų kokybę, analizuoja kitų poilsiautojų įžvalgas ir ieško kokybės ir kainos santykį atitinkančių paslaugų“, – sako „Royal SPA Residence“ Birštone pardavimų vadovė Lina Krištopaitytė.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: