VersloSavaite.lt   
2010 03 17, 12:43
M. Fraseris apsilankys Lietuvoje

Matthew Fraseris
Matthew Fraseris
Pirmoji plačiajai visuomenei skirta knyga apie socialinių tinklų poveikį „Mano virtualieji aš: kaip socialiniai tinklai keičia gyvenimą, darbą ir pasaulį“ kovo 18 d. bus pristatyta Vilniuje. Į jos pristatymą atvyks ir vienas iš knygos autorių, žymus žurnalistas ir mokslininkas Matthew Fraseris.

 

Knyga bus pristatyta didžiausios Baltijos šalyse interneto konferencijos LOGIN 2010, vyksiančios „Siemens“ arenoje, metu. Prestižinėje verslo mokykloje INSEAD dėstytoju dirbantis M. Fraseris konferencijoje skaitys pranešimą „Kaip socialinė žiniasklaida keičia organizacijas“.

reklama

 

Knygoje „Mano virtualieji aš“ aprašoma vadinamoji Web 2.0 revoliucija – tokių svetainių, kaip „Facebook“, „YouTube“ ar „Wikipedia“ proveržis, socialinės žiniasklaidos populiarumo priežastys ir daroma įtaka tiek žmonėms, visuomenei, tiek verslo organizacijoms.

 

Knygos autoriaus M. Fraser įsitikinimu, milžiniško populiarumo sulaukę socialiniai tinklai atveria ne tik naujas galimybes, bet ir rimtus pavojus.

 

„Internete labai paprasta „pavogti“ tapatybę ar paskleisti žinią apie tai, ko nėra. Reputaciją galima sukurti ir sugriauti. „Facebook‘e“ tavo skelbta privati informacija lengvai gali tapti vieša paslaptimi, dėl kurios, pavyzdžiui, gali būti nepriimtas į darbą“, – sako M. Fraseris.

 

Pasak M. Fraserio, išpopuliarėjusi socialinė žiniasklaida keičia ir rinkos dinamiką. „Palanki vartotojų nuomonė tampa bene svarbiausiu konkurenciniu pranašumu. Didelius pasikeitimus šiuo metu išgyvena ir reklamos sritis. Skaičiai rodo, kad išlaidos reklamai persikelia iš tradicinės žiniasklaidos priemonių į interneto platformas – pavyzdžiui, socialinius tinklus“, – teigia jis.

 

Reklamos agentūrų asociacijos KOMAA duomenimis, Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, per kurias užsakinėjama didžioji dalis reklamos žiniasklaidos priemonėse, apyvartos 2009 m. smuko vidutiniškai 44 proc.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: