VersloSavaite.lt   
2020 04 02, 18:15
Komunikavimas krizių metu – ką turėtų žinoti įmonės?

Vertimų biuras
Vertimų biuras
Sklandi įmonės veikla krizių metu – tiesiog neatsiejamas sėkmingo verslo komponentas. Šiuo metu, kai pasaulyje paskelbta pandemija dėl COVID-19, tai itin aktualu. Elektroninė prekyba, maisto produktų gamyba, IT sektorius, logistika, medicina ir dar daugiau – sritys, kurias vienaip ar kitaip paliečia susiklosčiusi situacija.

 

Taigi, kokie yra esminiai vidinės ir išorinės įmonės komunikacijos aspektai krizės metu?

 

Turėkite nenumatytų atvejų planą

 

Kai kurios krizės būna nuspėjamos iš anksto, tačiau kartais to padaryti tiesiog neįmanoma. Dabartiniai įvykiai – vienas geriausių to įrodymų. Todėl įmonėms rekomenduojama iš anksto parengti nenumatytų atvejų planą. Jį sudarant svarbu apgalvoti, kokias veiklos grandis greičiausiai paliestų krizė ir kaip būtų galima kuo labiau sumažinti nuostolius.

 

Patariama nepamiršti ir partnerių, kurie tokiais atvejais gali tapti tikru išsigelbėjimu. Puikus to pavyzdys – vertimų biuras. Jame dirbantys specialistai padeda operatyviau reaguoti į susidariusią situaciją: sukurti el. svetainės turinį gimtąja kalba, pritaikyti jį užsienio vartotojams ir t. t.

 

Kuriant nenumatytų atvejų planą, vertėtų nepamiršti apgalvoti: kas įgaliojamas priimti skubius sprendimus, ką ir kaip reikia informuoti apie pokyčius įmonėje, kokios komunikacijos priemonės tam naudojamos ir pan. Taip pat patariama atkreipti dėmesį į savo tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius – svarbu iš anksto apgalvoti, kokią vertę ištikus krizei jiems galėsite pasiūlyti.

 

Esminį vaidmenį šiuo atveju atlieka ir tiekėjai. Esant ekstremaliai situacijai, kai kurie jų gali nutraukti savo veiklą, todėl rekomenduojama apsvarstyti visas įmanomas alternatyvas. Kartais nuo to priklauso visa tolimesnė įmonės veikla.

 

Bendraukite su savo darbuotojais

 

Susidūrus su krize itin svarbu nuolat bendrauti su savo darbuotojais ir suteikti visą jiems reikalingą informaciją. Tarptautinėms įmonėms tokiais atvejais labai praverčia vertimų biuras. Jame dirbantys specialistai padeda greitai ir profesionaliai paruošti informaciją užsienio kalba. Taip sutaupoma laiko, o darbuotojai nelieka nežinioje, kuri dažniausiai ir sukelia didžiausią nerimą.

 

Priklausomai nuo susiklosčiusios situacijos, kai kurios įmonės toliau tęsia savo veiklą, kitos ją apriboja arba visiškai nutraukia. Tuomet gali prireikti ir teisinių dokumentų vertimo. Tam, kad šis darbas būtų atliktas kuo patikimiau ir greičiau, ypač svarbu bendradarbiauti su kvalifikuotais savo srities žinovais.

 

Vertimų biure teikiamos plataus spektro paslaugos, kurias apima ir dokumentų vertimas. Patyrę specialistai turi sukaupę daug patirties, todėl gali garantuoti aukščiausius kokybės standartus atitinkančius rezultatus.

 

Nenutrūkstama komunikacija su vartotojais

 

Nemažai įmonių, susidūrusios su krize, apleidžia savo vartotojus. Tačiau tai viena iš esminių klaidų. Jei įmonės veikla vykdoma tarptautiniu mastu, taip pat gali būti naudingas vertimų biuras. Sklandus ir operatyvus bendradarbiavimas su kalbų specialistais leidžia užtikrinti sklandų ir nenutrūkstamą informacijos teikimą vartotojams.

 

Naujų galimybių išnaudojimas

 

Gebėjimas net ir pačiose sudėtingiausiose situacijose įžvelgti galimybes – tai, ką sugeba tikrai ne visi. Kai kuriems krizės asocijuojasi vien su nuostoliais, kitiems – tai proga augti ir tobulėti. Būtent pastarieji dažniausiai ir tampa vienais savo srities lyderių. Jei buvote priversti uždaryti fizines parduotuves, galbūt pats metas prekybą perkelti į elektroninę erdvę? Vertimų biure dirbantys profesionalai gali greitai sukurti jūsų svetainės turinį ir pritaikyti jį užsienio šalių auditorijai.

 

Iš anksto apgalvota ir sklandi komunikacija krizių metu gali padėti išvengti didelių finansinių nuostolių. Nenorite sėdėti vietoje ir ieškote patikimų partnerių? Tuomet vertimų biuras – jūsų dėmesio vertas pasirinkimas. Pasirūpinkite, kad bendravimas su partneriais, darbuotojais ir vartotojais būtų kuo sklandesnis ir profesionalesnis.

 

Užs. nr. 20200402-01

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: