reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2016 10 18, 10:19
Įspėja dėl plintančių sukčiavimo atakų

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Saugumo sprendimų kūrėja ESET nustatė naują globalią sukčių kampaniją, naudojančią kenksmingą programą „HTML/FakerAlert“.

 

Vartotojai ant sukčių kabliuko užkimba gavę pranešimą, kad jų kompiuterius neva atakuoja virusas, ir įsidiegę sukčių pranešime siūlomą neva padėsiantį „saugumo sprendimą“.

 

Taip vadinamas techninės pagalbos sukčiavimas yra naudojamas nusikaltėlių ne vienerius metus. Gana dažnai tokių atakų metu ne tik platinamos kenksmingos programos, bet ir pelnomasi iš brangių tarptautinių skambučių, kai sukčiai aukas įtikina neva kilusią problemą spręsti telefonu.

reklama

 

Kenksminga programa „HTML/FakeAlert“ pirmą kartą buvo nustatyta 2009 m. pabaigoje, tačiau iki šiol nepasižymėjo dideliu aktyvumu. Kenkėjas suaktyvėjo šių metų antrąjį ketvirtį. Rugsėjo 17 d. globalus „HTML/FakeAlert“ užkrato lygis pasiekė rekordinius 2,21 proc.

 

ESET saugumo tyrėjai nustatė, kad kenksminga programa per mėnesį pasiekė 24,98 proc. paplitimo lygį Prancūzijoje, 24,78 proc. – Kanadoje, 15,43 proc. – JAV, 10,40 proc. – Jungtinėje Karalystėje, 8,98 proc. – Ispanijoje.

 

„Techninės pagalbos sukčiavimas itin populiarus tarp angliškai kalbančių vartotojų, nes tai didelė ir ekonomiškai perspektyvi tikslinė vartotojų grupė. Tačiau „HTML/FakeAlert“ atveju matome, kad sukčiai taikosi ir į kitomis kalbomis bendraujančias vartotojus“, – teigia ESET EMEA regiono IT saugumo specialistas Ondrej Kubovic.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama