VersloSavaite.lt   
2015 01 08, 15:06
„Huawei“ pristatė naują strategiją

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Elektronikos įrenginių parodoje „CES 2015“ „Huawei“ pristatė daugiau kaip šimtą produktų bei savo naują strategiją, paskelbdama „HiLink“ amžiaus pradžią. Šia strategija kompanija sieks naudotojams pasiūlyti integruotus mobilaus interneto sprendimus.

 

Tokiu būdu būtų iš dalies įvykdytas „Huawei“ įsipareigojimas siūlyti naujausias technologijas ir pilnai sujungtus potyrius naudotojams visame pasaulyje, skelbia bendrovė.

reklama

 

„Mūsų strategija skirti dėmesį aukščiausios kokybės vidutinių ir pažangiausių technologijų gaminiams 2014-aisiais davė vaisių – išmaniųjų telefonų pardavimai per metus padidėjo 30 proc. ir viršijo 11,8 mlrd. JAV dolerių. Išmanieji telefonai „Huawei P7“ ir „Huawei Mate7“ tapo populiarūs visame pasaulyje, o globali mūsų prekių ženklo įtaka dar išaugo, kompanijai tapus pirmąja Kinijos žemyninės dalies bendrove, kuri sėkmingai pateko į 2014 m. „Interbrand“ geriausiųjų pasaulio prekių ženklų šimtuką“, – sakė „Huawei“ naudotojų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.

 

Pasitelkę savo pranašumą ir pajėgumą mobilaus plačiajuosčio ryšio srityje, kompanija ir toliau didžiausią dėmesį skirs automobilių įrenginių interneto galimybių tyrimui bei, naudodami didžiųjų duomenų ir debesijos paslaugų integravimą, sieks sukurti geresnius išmaniuosius potyrius kaip vairavimo planai, vairuotojų pageidavimai, saugumo analizės.

 

Augo bendrovės žinomumas

 

Bendrovės išmaniuosius telefonus palankiai sutiko viso pasaulio vartotojai, o tai lėmė metinių pardavimų augimą. IPSOS duomenimis, „Huawei“ prekių ženklo žinomumas 2014 m. padidėjo iki 65 proc., lyginant su 2013 m., kai šis skaičius siekė 52 proc., o prekių ženklo rekomendacinė vertė pasiekė 43 proc.

 

„CES 2015“ buvo pristatyti pagrindiniai „Huawei“ ir „Honor“ gaminiai: „Huawei P7“ („Sapphire“, „Arsenal“ ir standartinė versijos), „Huawei Mate7“ („Premium“ ir standartinė versijos) bei „Huawei Honor 6“ ir „Honor 6 Plus“.

 

Parodoje taip pat buvo demonstruojami integruotą „HiLink“ sprendimą palaikantys: „Huawei MediaPad T1“ ir „X1“, nešiojamas įrenginys „TalkBand B1“, mobilios prieigos įrenginys „E5 PRO“, namų prieigos įrenginiai „PT500“ ir „WS331C“, OTT paslaugų įrenginys „Huawei M330“ ir transporto priemonėje montuojamas modulis „ME909Tu-565“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: