VersloSavaite.lt   
2014 10 15, 11:20
„Huawei“ pateko į geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuką

Image
Huawei
Šiais metais „Huawei“ tapo pirmąja Kinijos bendrove, patekusia į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuką, ir jame užėmusia 94 vietą.

 

Kiekvienais metais pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ sudaro prekių ženklų reitingą, vertindama jų finansinius rezultatus, padėtį, stiprumą.

reklama

 

„Interbrand“ teigimu, kartu su augančiomis išmaniųjų telefonų pardavimų apimtimis, dabar užimama 20 proc. pasaulio rinkos dalimi ir vieta tarp geriausių pasaulio prekių ženklų, „Huawei“ juda visu greičiu pirmyn ir didina savo žinomumą.

 

Sparti bendrovės plėtra ir ilgalaikės investicijos į savo prekių ženklą leido „Huawei“ įsitvirtinti tarp pasaulyje labiausiai vertinamų prekių ženklų. „Bendrovė toliau demonstruoja savo meistriškumą technologijų srityje, kuris atsispindi ir vartotojams skirtuose produktuose, ir jos taikomuose sprendimuose“, – sako Jezas Framptonas, „Interbrand“ generalinis direktorius.

 

„Huawei“ keičia savo įvaizdį – iš pigių alternatyvų siūlančios firmos ji siekia tapti aukščiausios kategorijos prekių ženklu. Dar šiais metais bendrovė planuoja atsisakyti 80 proc. pigių mobiliųjų prietaisų tam, kad galėtų kurti vartotojų poreikius, o ne siūlyti operatorių mažiausios kainos ir specifikacijų reikalavimus atitinkančius produktus.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: