VersloSavaite.lt   
2015 01 29, 17:48
„Huawei“ pardavimų pajamos augo

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
„Huawei“ 2014 m. bendrosios pardavimų pajamos didėjo 30 proc. – iki 12,2 milijardo JAV dolerių, ir pirmą kartą viršijo 10 milijardų ribą.

 

reklama

Per metus pardavimai išaugo 7,8 proc., t. y. 2014 m. parduoti 138 milijonai įrenginių, iš kurių 75 milijonai buvo išmanieji telefonai – jų parduota net 45 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

 

2015 m. „Huawei“ klientų verslo grupei bus strateginio dislokavimo metai – planuojama sujungti interneto, daiktų interneto ir automobilių tinklo galimybes, taip pasiekti proveržį įvairiose – gaminių, prekių ženklų, rinkodaros, kanalų, mažmeninės prekybos ir elektroninės prekybos – verslo srityse.

 

„Huawei“ klientų verslo grupė dėmesį ketina sutelkti į flagmanų prekių ženklo rinkodarą, kad „Huawei“ prekių ženklas, kuriuo žymimi pažangiausių technologijų gaminiai, taptų inovacijų ir aukštos kokybės gaminių simboliu.

 

„Ateityje „Huawei“ klientų verslo grupė siekia išlaikyti 2014 m. įgytą augimo pagreitį ir dar labiau įtvirtinti aukštą poziciją vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų rinkoje, todėl 2015 m. pardavimų tikslas yra 100 milijonų vienetų įrenginių. „Huawei“ techninė pažanga leidžia grupei ir toliau siūlyti nepakartojamus su mūsų prekių ženklu susijusius potyrius pasaulio vartotojams ir pildyti visų žmonių svajones“, – sakė „Huawei“ klientų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: