VersloSavaite.lt   
2015 02 09, 10:57
„Fresh Market“ tęsia plėtrą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Per pusantrų metų nuo veiklos pradžios 26 prekybos centrus ir elektroninę parduotuvę atidaręs mažmeninės prekybos tinklas „Fresh Market“ pradeda antrąjį plėtros etapą.

 

Strateginį sprendimą toliau plėstis komercinių plotų nuomos pagrindu priėmęs tinklas ketina žengti ir į Lietuvos miestus, kur iki šiol „Fresh Market“ prekybos centrai neveikia. Plėtros tempą ir mąstą lems tinklui patrauklių, potencialiai perspektyvių prekybos vietų pasiūla.

reklama

 

„Intensyviai plėtęsi pirmuosius veiklos metus, pastarąjį pusmetį visą dėmesį skyrėme procesų optimizavimui bei prekybai internetu. Vieni pirmųjų iš kasdienio vartojimo prekių parduotuvių tinklų žengę į elektroninę prekybą, siekiame užtikrinti šios paslaugos kokybę, kuri yra pagrindinis kriterijus renkantis jos tiekėją. Daug pastangų ir investicijų pareikalavęs projektas sėkmingai vystomas – lygiagrečiai galime imtis tolimesnės tinklo plėtros, naujų prekybos centrų atidarymo“, – sako UAB „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas.

 

Jo teigimu, tinklo plėtros apimtys ir tempas priklausys nuo nuomai prieinamų, komerciškai patrauklių vietų pasiūlos – „Fresh Market“ dairosi nuomojamų plotų naujiems prekybos centrams tiek miestuose ir gyvenvietėse, kur tinklo parduotuvės jau veikia, tiek vietovėse, kur iki šiol „Fresh Market“ prekybos centrų nėra. Pagrindinis kriterijus nuomai atrenkamoms patalpoms ir būsimoms parduotuvėms – patraukli, pirkėjams paprastai pasiekiama vieta.

 

Dar šio, vasario, mėnesio pabaigoje, „Fresh Market“ atidaro kulinarijos cechą. Jame bus gaminamos įvairios šviežios salotos, mišrainės, kulinarijos gaminiai, kurie bus tiekiami į visas tinklo parduotuves. Tokiu būdu tinklas turės galimybę užtrinti produktų kokybę ir nuolat pasiūlyti geriausią įmanomą asortimentą savo pirkėjams.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: