reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2018 05 07, 12:56
Dizaineriai ir svajotojai: kas įkvepia telefonų kūrėjus?

Image
Huawei
Pirkėjų įnorius šiais laikais patenkinti tampa kaip niekada sunku. Jie nori išsiskirti iš minios, turėti tai, ko neturi kiti, ieško daiktų, kurie atspindėtų asmenybę bei netgi taptų tam tikra saviraiškos priemone.

 

Dėl šios priežasties gamintojams nuolatos tenka ieškoti sprendimų, kaip pirkėjus nustebinti ir atkreipti jų dėmesį. Ilgą laiką kompanijos „Huawei“ kuriama išmaniųjų telefonų P serija buvo žinoma dėl savo išskirtinių fotografavimo galimybių. Ši tradicija sėkmingai pratęsta ir naujausiuose P20 serijos telefonuose.

 

Tačiau, nenorėdama prarasti pirkėjų susidomėjimo, kinų kompanija pasiūlė kai ką naujo.

reklama

 

Naujasis „Huawei P20 Pro“ modelis pasaulį nustebino ne tik savo įspūdinga trigubo lęšio „Leica“ kamera. Šis telefonas papildomai turi tai, kas spėjo pritraukti ne tik žurnalistų, bet ir pirkėjų dėmesį visame pasaulyje. Tai įmantri „Twilight“ (liet. „Saulėlydžio“) spalvų gradiento schema, pasiūlyta išskirtinai tik „P20 Pro“ modeliui.

 

Milžiniškas populiarumas ir Lietuvoje

 

„Huawei“ inžinieriai į pagalbą pasitelkė įmantrią technologiją, kuri leido „P20 Pro“ nugarėlę padengti keliais optinės dangos sluoksniais. Dėl šio sprendimo šviesa „lūžta“ į skirtingus atspalvius, tolygiai pereidama iš purpurinės į mėlyną, o vėliau – į šviesiai smaragdinę. Dar pristatymo metu Paryžiuje ši „Twilight“ spalva sulaukė gausybės liaupsių, o jos populiarumą patvirtino tai, kad Kinijoje vos tik prasidėjus išankstiniams užsakymams visi „Twilight“ spalva papuošti modeliai buvo išparduoti kone akimirksniu.

Būtent šie telefonai milžiniško populiarumo sulaukė ir Lietuvoje.

 

„Prieš mėnesį pristatytas naujasis flagmanas „Huawei P20 Pro“ pasaulį nustebino ne tik savo techninėmis ar fotografavimo galimybėmis, bet ir išskirtiniu dizainu, o ypač – juodai melsva „Twilight“ spalva. Šis chameleoninis telefonas turi tiek atspalvių, kiek pats žodis „Twilight“ turi lietuviškų reikšmių – prieblanda, sambrėškis, brėkšma, žlėja, žara ar sutemos“, – kalba „Telia“ įrangos vadovas Mantas Jurkus.

 

„Telia“ atstovo teigimu, „Twilight“ spalvos P20 serijos aparatai sudarė apie pusę išankstinės prekybos metu parduotų telefonų. „Šiuo metu daugiau kaip pusė „Telia“ parduotų „Huawei P20 Pro“ yra juodi, tačiau tai lemia „Twilight“ spalvos telefonų trūkumas, nors sutemų spalvomis žėrinčių telefonų esame pardavę daugiau kaip trečdalį. Trečioje vietoje pagal parduotą kiekį rikiuojasi mėlyni „Huawei P20 Pro“ telefonai“, – pasakoja M. Jurkus.

 

Telefonas nėra tik daiktas

 

Kaip dėsto „Telia“ įrangos vadovas, išmaniųjų telefonų gamintojai jau senokai neapsiriboja vien tik įprastais juodos, baltos ar sidabrinės spalvos telefonais. Eksperto nuomone, telefonų gamintojai pirkėjams pradėjo siūlyti ryškesnes spalvas ir pastariesiems tai patiko. Tai gamintojus paskatino ieškoti vis naujų spalvinių sprendimų.

„Gamintojai jau ne vienerius metus eksperimentuoja su nugarėlėmis – populiariausias juodos, pilkos ar auksines spalvas papildydami įvairiais atspalviais ar tonais. Pastaruoju metu matėme aiškų mėlynos spalvos telefonų pardavimo augimą“, – kalba M. Jurkus.

 

Jam antrina ir „Huawei“ Baltijos šalių vartotojų verslo grupės vadovas Yanfei, kuris pabrėžia, kad pirkėjams šiandien telefonas nėra tik bendravimo priemonė, tai tampa svarbia gyvenimo dalimi.

 

„Galbūt anksčiau telefonas ir tebuvo tik telefonas. Dabar tai tapo tam tikra saviraiškos priemone, stiliaus dalimi, leidžiančia išsiskirti iš minios ir atkreipti į save dėmesį. Suprasdami tai, nusprendėme ieškoti, kaip nustebinti pirkėjus ir šiems pasiūlyti kažką išskirtinio. Tai buvo viena esminių priežasčių, kodėl gimė „Twilight“ spalva“, – teigia Yanfei.

 

Jis priduria, kad milžiniškas „Twilight“ modelių populiarumas tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje yra patvirtinimas, jog „Huawei“ dizaineriai su šiuo sprendimu pataikė tiesiai į dešimtuką.

 

Įkvėpimas – iš gamtos

 

Taigi kas įkvėpė dizainerius sukurti šią milžiniško populiarumo sulaukusią spalvų schemą? Tam tereikia žvilgtelėti pro langą ir ten surasti atsakymą. „Tai buvo gamta – puikiausias visų laikų menininkas. Nuo pat pirmųjų kūrimo proceso žingsnių „Huawei“ dizainerių komanda atkreipė dėmesį į gamtos grožį. Būtent „Twilight“ spalvos vienu didžiausių įkvėpimo šaltinių tapo šiaurės pašvaistė“, – atskleidžia Yanfei.

 

„Huawei“ atstovo įsitikinimu, gamtos grožį kiekvienas iš mūsų suvokia natūraliai, kadangi jis yra įgimtas. Maža to, per visą istoriją gamta įkvėpė daugybę puikių menininkų sukurti išskirtinius šedevrus.

 

Kinijoje didieji dalininkai taip pat siekė perkelti natūralų gamtos grožį ant popieriaus naudodami tušą, vandenį ir teptuką. Dangų remiantys kalnai, didžiulės kalvos ir siauri upeliai buvo tapomi ant popieriaus ritinių lengvais potėpiais, taškeliais ir tušo liejimu. Ši senovinė meno forma, šiandien žinoma kaip guohua, laikoma viena iš labiausiai vertinamų ir gerbiamų kinų klasikinio meno formų.

 

Vakaruose tokie didieji menininkai kaip Klodas Monė bei Vincentas van Gogas taip pat nebuvo svetimi gamtos grožiui. K. Monė atmetė jo laikmečiui būdingas stiliaus normas bei sukūrė savo individualų stilių perteikti gamtos grožiui. Jis daug dėmesio skyrė apšvietimo žaismui gamtoje. V. van Gogas, tragiškasis genijus, kuriam atskiro pristatymo tikrai nereikia, kartą savo broliui rašė:

 

„Jei aš neturėčiau meilės gamtai ir savo darbui, būčiau nelaimingas.“ Daugelyje savo kūrinių šis genijus atkreipė dėmesį būtent į gamtos objektus bei stengėsi atskleisti jų grožį. Didžiųjų menininkų pėdomis sekė ir „Huawei“.

Dizaineriai ir svajotojai

Visai kaip minėti garsiausi visų laikų menininkai, Joonas Suh Kimas, „Huawei“ vyriausiasis dizaineris, su savo komanda buvo įkvėpti gamtos, o spalvų žaismas tapo didžiausiu jų įkvėpimo šaltiniu.

 

Tai lėmė „Twilight“ spalvos gimimą. Pasak J. Suh Kimo, „Huawei“ dizaineriai nėra tik dizaineriai, jie taip pat yra ir svajotojai: „Kaip dizaineriai mes įkvėpimo semiamės iš visur, kaip svajotojai privalome sugalvoti tokių idėjų, kad net patys vartotojai nežinotų, jog jie tai dievina. Visai kaip ir „Twilight“ spalvą.“

 

Ši svajinga spalvų schema buvo specialiai kuriama siekiant atkartoti šiaurės pašvaistės didybę ir paslaptingumą. Tuomet kruopščiai ir atsakingai parinkti sprendimai leido užtikrinti, kad minėtas spalvų gradiento efektas būtų perkeltas ant rankinio dydžio prietaiso ir išlaikytų natūralaus gamtos fenomeno intensyvumą bei šlovingumą.

 

Norėdami sukurti šį unikalų efektą, „Huawei“ inžinieriai sukūrė nesuskaičiuojamą kiekį prototipų, kad išgautų maksimalų efektą. Galiausiai specialistai savo dėmesį nukreipė į vadinamąjį optinį vakuuminį metalizavimą. Gautas rezultatas visus maloniai nustebino, kadangi buvo sukurta viena natūraliausių šiaurės pašvaistės išraiškų ant išmaniojo telefono.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama