VersloSavaite.lt   
2015 03 10, 09:01
„Deichmann“ pernai pardavė rekordiškai daug batų
Image
VersloSavaite.lt nuotr.
„Deichmann“ grupė praėjusiais metais pardavė apie 172 mln. batų porų – 5 mln. porų daugiau nei 2013-aisiais. 23 Europos šalyse ir JAV pardavimų pajamos pernai siekė 4,9 mlrd. eurų – daugiau nei bet kada anksčiau per daugiau nei 100 metų įmonės istoriją.

 

Be to, atmetus valiutų kursų įtaką, bendrovės pajamos pernai augo 6 proc., o 2014-ųjų pabaigoje „Deichmann“ buvo didžiausias batų pardavėjas Europoje, visame pasaulyje valdęs 3600 filialų ir turėjęs per 36 tūkst. darbuotojų, sklebia bendrovė.

reklama

 

„Nors verslo aplinka praėjusiais metais buvo sudėtinga, „Deichmann“ tai buvo geri metai. Mums puikiai pavyko susitvarkyti su tokiais iššūkiais kaip šilta žiema, pasauliniai valiutų kursų svyravimai ar ekonomikos svyravimai atskirose šalyse“, – sako „Deichmann“ valdybos pirmininkas Heinrichas Deichmannas. – Mūsų pozicijos Vokietijoje ir visoje Europoje dar labiau sutvirtėjo. Viena iš priežasčių – sparčiai besiplečianti elektroninė erdvė. Dabar tarptautiniu mastu sėkmingai veikia 19 internetinių mūsų parduotuvių, kurios plečiasi neregėtais tempais. Įtakos turėjo ir sėkmingos praėjusiais metais pristatytos kolekcijos. Tai įrodo, kad mes jaučiame, ko nori mūsų klientai.“

 

Praėjusių metų „Deichmann“ augimą atspindi ir išaugęs filialų bei darbuotojų skaičius. Pernai kompanija įsteigė 100 naujų filialų Europoje ir JAV. „Deichmann“ ir antrinėse kompanijos bendrovėse praėjusių metų pabaigoje dirbo 36 154 darbuotojai – 1100 žmonių daugiau nei prieš metus.

 

Praėjusių metų pabaigoje vien Vokietijoje „Deichmann“ grupė valdė 1363 filialus – trisdešimčia daugiau nei prieš metus. Šiemet Vokietijoje planuojama atidaryti 66 naujas parduotuves, 25 uždaryti dėl nepakankamai gerų vietų, o modernizuoti – 70.

 

Vokietijoje (tiek parduotuvėse, tiek internetu) praėjusiais metais parduota 75,2 mln. batų porų, 2 proc. daugiau nei prieš metus, o pardavimų pajamos „Deichmann“ tėvynėje išaugo 5,1 proc. ir pirmą kartą pasiekė 2 mlrd. eurų. Tai geresni rezultatai, nei Vokietijos avalynės rinkos vidurkis, kuris pernai ūgtelėjo maždaug 3 procentais.

 

„Deichmann“ grupė planuoja, kad šiemet investicijos sieks apie 208 mln. eurų. Iš jų 79 mln. eurų planuojama investuoti Vokietijoje. Lėšos bus naudojamos parduotuvių plėtrai ir modernizavimui, taip pat logistikai ir IT sektoriui.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: