VersloSavaite.lt   
2014 05 15, 22:14
Bendrovės turi veikti kaip socialinis tinklas

Image
Ateitis - darbuotojojų soc. tinklams
Šiandieninis pasaulis tapo milžinišku tinklu, kuriame informacija keičiamasi itin greitai, o mobilūs įrenginiai sujungė žmones kaip niekad glaudžiai. Tačiau nemažai bendrovių šiandien vis dar veikia pagal senąjį modelį, laikantis griežtos hierarchinės struktūros.

 

„Socialiniai tinklai jau seniai yra pagrindinė komunikacijos platforma žmonėms, gimusiems po 1980-ųjų. Jie pakeitė mūsų bendravimo įpročius asmeniniame gyvenime, šiuos pokyčius vis ryškiau matome ir versle.

 

Esant tokiam milžiniškam informacijos perdavimo greičiui, darbas tampa vis dinamiškesnis ir mažiau rutiniškas, taip pat reikalauja sklandaus bendradarbiavimo įgūdžių iš įmonių darbuotojų, nepriklausomai nuo jų buvimo vietos.

 

Maté Szücs, „Microsoft“ socialinio produktyvumo ekspertas Centrinei ir Rytų Europai.pastebi, kad daugelis kompanijų šiandien dar neįvertina naujų bendradarbiavimo galimybių, ir savo veiklą remia hierarchiniais principais, kai informacija atkeliauja iš viršaus ar per aiškią vadovavimo grandinę.

 

Klientų tinklą geriausiai aptarnaus darbuotojų tinklas

 

Siekdama padėti įmonėms naujausias technologijas paversti pelnu, „Microsoft“ sukūrė „Enterprise Social“ – socialinių įrankių paketą, kuris leidžia įmonėms keistis žiniomis viduje ir su savo klientais, kurti informacijos tinklus atskiromis temomis ir virtualias darbo grupes, suburiančias žmones pagal konkrečiai užduočiai reikalingas kompetencijas, nepriklausomai nuo jų buvimo vietos.

 

„Tik darbuotojų tinklas gali efektyviai aptarnauti klientų tinklą. Socialinių įrankių pagalba bendrovės jau šiandien gali pamatyti tik joms aktualius pokalbius ir juose įžvelgti verslo galimybes ar potencialas problemas. Darbuotojai gali greitai reaguoti į pokyčius rinkoje, o tai skatina greitesnius ir kūrybiškesnius verslo sprendimus“, – pastebi „Microsoft“ atstovas.

 

Pavyzdžiui, JAV restoranų tinklas „Red Robin“, pristatęs naują sumuštinį, sulaukė itin neigiamų klientų atsiliepimų. Tinklo vadovas bendrovės vidiniame socialiniame tinkle „Yammer“ paprašė restoranų padavėjų ir vadovų pasidalinti patarimais, kaip nenusisekusį produktą būtų galima patobulinti.

 

Sumuštinis buvo patobulintas kelis kartus greičiau

 

Po kelių savaičių „Red Robin“ pristatė geresnį ir tarp klientų daug populiaresnį sumuštinį. Veikiant įprastomis sąlygomis, organizuojant klientų apklausas, darant rinkos tyrimus, šis procesas bendrovei būtų trukęs mėnesius ir pareikalavęs didelių investicijų.

 

„Towers Watson“ atliktas tyrimas rodo, kad bendrovių su efektyvia vidine komunikacija akcininkai per penkis metus gavo 47 proc. daugiau grąžos nei įmonėse be efektyvios vidinės komunikacijos.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: