VersloSavaite.lt   
2014 11 03, 11:17
Augo „Huawei“ išmaniųjų telefonų pardavimai

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
2014 m. trečiojo ketvirčio „Huawei“ verslo klientams skirtų įrenginių pardavimai išaugo 26 proc., lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu, ir siekė 32,03 mln. vienetų. 16,8 mln. parduotų prietaisų buvo išmanieji telefonai.

 

Tuo tarpu vidurinės ir aukščiausios klasės prietaisų pardavimai išaugo 162 proc. ir sudarė 26 proc. visų pardavimų. Tokius rezultatus lėmė neseniai rinkai pristatytų pagrindinių naujovių, tokių kaip „Ascend P7“ ir „Ascend Mate7“, sėkmė ir tai, kad „Huawei“ pateko į „Interbrand“ 2014 m. geriausių pasaulio prekių ženklų sąrašą.

 

2014 m. trečiąjį ketvirtį „Huawei“ Verslo klientų grupės (VKG) pardavimai labiausiai augo Vidurio Rytų ir Afrikos (322 proc.), Azijos ir Ramiojo vandenyno (98 proc.) bei Lotynų Amerikos (51 proc.) regionuose.

 

Atsižvelgdama į staigų išmaniųjų telefonų paklausos augimą 2014 m., „Huawei“ ir toliau dėjo daugiau pastangų besivystančiose rinkose.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: