reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2018 05 25, 10:41
Asmenukių fenomenas – kiek jos populiarios šiandien?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Tikriausiai niekas nedrįs prieštarauti, kad asmenukė – žodis, kuris neabejotinai turi būti įtrauktas į šio dešimtmečio modernųjį žodyną.

 

Asmenukių fenomenas tapo neatskiriama šiuolaikinio gyvenimo būdo dalimi, be kurios egzistavimo virtualiame pasaulyje neįsivaizduoja nei eiliniai internautai, nei įžymybės. Nors dalis socialinių tinklų žvaigždžių bei technologijų ekspertų pripažįsta, kad asmenukės jau išgyveno savo populiarumo piką, tačiau jos vis dar išlieka neatsiejamu interneto atributu.

 

Asmenukių fenomeno egzistavimą patvirtina ir visi išmaniųjų gamintojai, pastaruoju metu nuolat pristatantys vis geresnes priekines telefonų kameras. O bendrovė „Huawei“ šiemet žengė ir naują žingsnį – šalia įvairių asmenukę iškart pagražinančių filtrų, „P20 lite” telefone integravo „išmanųjį asmenukių asistentą“, kuris priekine kamera darytai nuotraukai prideda virtualios realybės elementų.

 

reklama

Nors dažnam gali atrodyti, kad asmenukės įsigalėjo visai neseniai, jų istorijos ištakos siekia 1839 m., kai fotografijos pionieriumi laikomas Robertas Hinieseris Kornelijus įamžino savo autoportretą ir tapo šio fenomeno pradininku. Visgi pats asmenukių bumas prasidėjo tik prieš dešimtmetį, kuomet nei vieno paauglio diena buvo neįsivaizduojama be savęs įamžinimo prieš telefono kamerą.

 

Socialinių tinklų žvaigždė, fotografas ir šokėjas Naglis Bierancas, šiemet tapęs „Huawei P20 Pro” ambasadoriumi, socialiniame tinkle „Instagram“ turintis daugiau nei 91 tūkst. sekėjų, teigia, kad asmenukės šiandien vis dar yra itin populiarios, tačiau ne tiek, kiek anksčiau.

 

„Ši banga jau yra šiek tiek aprimusi lyginant su tuo, kas buvo prieš kelerius metus. Net ir pats pastebiu, kad dabar asmenukes darau rečiau“, – kalba jis.

 

N. Bieranco teigimu, dalis žmonių, norėdami įamžinti save, vėl grįžo prie fotografavimosi priešais veidrodžius arba prašo juos įamžinti kitų žmonių, kadangi tokiose nuotraukose telpa daugiau kūno ir galima kūrybiškiau perteikti save. Nepaisant to, fotografo teigimu, jo asmenukės socialiniuose tinkluose vis dar susilaukia daugybės reakcijų bei komentarų.

 

„Pastebėjau, kad daugiau populiarumo sulaukia tos nuotraukos, kuriose esu aš pats. Pavyzdžiui, jeigu įdedu savo fotografijos darbą, tokia nuotrauka įprastai susilaukia mažiau dėmesio“, – teigia jis.

 

Socialinių tinklų žvaigždė taip pat pripažįsta, kad jo populiarumui Lietuvoje nemažai įtakos padarė būtent asmenukės, patraukusios tūkstančių sekėjų dėmesį.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama