VersloSavaite.lt   
2019 05 28, 11:02
Alternatyvos didiesiems mobiliųjų telefonų prekiniams ženklams: kokios jos?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Mobilusis telefonas šiandien yra daiktas, kurį turi beveik kiekvienas. Tačiau nors telefonų paklausa milžiniška, dažniausiai matome vos kelis prekinius ženklus, kurie ir užima beveik visą rinką.

 

Vis dėlto, pasak eksperto, šios srities gigantams yra visai neblogų alternatyvų, kurių dažnai galima aptikti pas smulkiuosius prekybininkus.

 

Dėmesio verti trys prekės ženklai

 

Mobiliųjų telefonų apžvalgininkas Ignas Petrauskas pastebi, kad mažiau žinomų prekės ženklų įrenginiai gali tapti puikia proga įsigyti poreikius atitinkantį gaminį nepermokant už nereikalingas funkcijas.

reklama

 

Norint įsigyti kokybišką mobilųjį telefoną, kuris taptų alternatyva didiesiems gamintojams, I. Petrauskas siūlo atkreipti dėmesį į Kinijos kompanijas.

 

„Geriausią kainos ir kokybės santykį turi gamintojas „Xiaomi“, kurio siūlomi produktai yra beveik du kartus pigesni nei garsiųjų prekių ženklų išmanieji įrenginiai. Šis gamintojas gali pasiūlyti gausybę puikiai veikiančių telefonų, kurių kaina nesiekia net 200 eurų“, - teigia apžvalgininkas.

Jis taip pat išskiria dar du dėmesio vertus gamintojus iš Kinijos. „Vienas iš jų – „OnePlus“ – lygiuojasi į patį aukščiausią segmentą, todėl norint įsigyti naujausius šios kompanijos telefonus teks plačiau praverti piniginę. Dar paminėti norėčiau „Honor“ – tai prekės ženklas priklausantis „Huawei“ kompanijai. Įrenginiai pasižymi ta pačia kokybe ir technologijomis, tačiau ženkliai mažesne jų kaina“, - pastebi pašnekovas.

 

Didžiausias privalumas – žema kaina

 

Mobiliųjų telefonų žinovas akcentuoja, kad pats didžiausias šių įrenginių privalumas yra nedidelė kaina, nes, kaip ir galima tikėtis, jie turi ir tam tikrų trūkumų.

 

„Testuodamas daugybę pigesnių įrenginių pastebėjau, kad jų programinėje įrangoje pasitaiko daugiau klaidų ir spragų. Taip pat, nepaisant to, kad mažieji gamintojai naudoja tuos pačius komponentus kaip ir didieji, kameros srityje jaučiamas garsių prekės ženklų dominavimas. Pigesnis telefonas prasčiau fotografuos tamsoje, ne taip tiksliai įamžins spalvas. Be to renkantis pigesnį telefoną gali tekti užmerkti akis prieš prastesnius garsiakalbius, vibraciją ir mikrofonus“, - teigia apžvalgininkas.

 

Jis taip pat pastebi, kad pigesnių telefonų gamintojai nesiūlo ir įspūdingų ekranų ar naujausių technologinių sprendimų. Bet vartotojams, kuriems šie dalykai nėra labai aktualūs, žema kaina gali atstoti visus trūkumus.

 

„Xiaomi“ renkasi vyrai

 

Jau minėti „Honor“, OnePlus“, „Xiaomi“ ir kitų mažiau žinom prekinių ženklų telefonai sudaro nemažą dalį smulkiųjų prekybininkų asortimento.

 

Kaune prekybos miestelyje „Urmas“ mobiliaisiais telefonais ir jų aksesuarais prekiaujantis Remigijus Pečeliūnas išskiria kelis pagrindinius dalykus, kuriems pirkėjai teikia didžiausią dėmesį. „Rinkdamiesi įrenginius pirkėjai daugiausia dėmesio skiria telefono ekrano dydžiui, įrenginio greičiui ir, atitinkamai, kainai“, - poreikius vardina pardavėjas.

 

Pašnekovas  pastebi, kad pastaraisiais metais ženkliai padaugėjo „Xiaomi“ telefonų naudotojų. „Pardavinėdami aksesuarus telefonams matome, kad vis dažniau į parduotuvę užsuka klientai turintys būtent šio gamintojo telefonus. Lyginant su tuo kas buvo prieš metus galima drąsiai teigti, kad šiuo metu šio gamintojo telefonų naudotojų yra žymiai daugiau“, - teigia pardavėjas.

 

Prekybininkas teigia, kad „Xiaomi“ gamintojas atrado savo klientus tarp įvairių žmonių grupių ir šie įrenginiai gali tapti puikia, žymiai pigesne, alternatyva tiems, kuriems telefonas reikalingas tik pagrindinėms funkcijoms atlikti.

 

„Šio gamintojo telefonus renkasi labai įvairūs žmonės. Tiek jaunesni, tiek vyresni, tiek ir tėvai perka vaikams. Vienintelį ką galėčiau išskirti, kad daug dažniau šiuos įrenginius renkasi vyrai nei moterys“, - pastebi R. Pečeliūnas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: