VersloSavaite.lt   
2010 07 28, 10:26
Daugiausiai mokyklinėms prekėms išleidžia pradinukų tėvai

 

Image
Mokyklinės prekės
Daugiausiai mokyklinėms prekėms išleidžia 1-4 klasių mokinių tėvai, o du trečdaliai apklaustųjų mokyklai ruoštis suskumba tik vasaros pabaigoje, rodo biuro ir mokyklinių prekių prekybos tinklo „Officeday“ užsakymu atliktas tyrimas.

 

Šių metų liepos mėnesį atliktame tyrime dalyvavo 515 respondentų iš visos Lietuvos, turinčių mokyklinio amžiaus vaikus.

reklama

 

Tarp daugiausiai pinigų savo vaikų mokyklinėms prekėms išleidžiančių tėvų didžiąją dalį sudaro pradinukų tėvai. Tarp tų, kuriems vaiką į mokyklą suruošti kainuoja iki 100 litų, pradinukų tėvai sudaro 40 proc., o tarp išleidžiančių nuo 100 Lt iki 300 Lt – 61 proc., nuo 300 Lt iki 500 Lt – 59 proc.

 

Suma, dažniausiai skiriama mokyklinėms prekėms tarp visų amžiaus grupių – nuo 100 Lt iki 300 Lt. Tiek pinigų skiria 63 proc. tėvų. 67 proc. apklaustųjų rengdami savo vaikus į mokyklą apsiperka specializuotuose kanceliarinių prekių parduotuvėse, dar 32 proc. – didžiuosiuose prekybos centruose ir tik 1 proc. – kitose prekybos vietose.

 

Tačiau tyrimo rezultatai parodė, kad dauguma (73 proc.) respondentų mokyklai būtinomis prekėmis suskumba rūpintis tik vasaros pabaigoje. 64 proc. respondentų mokyklinių prekių krepšelį pildo 2-3 kartus per mokslo metus. 29 proc. jį pildo 4 ir daugiau kartų.

 

Pirmenybę prekės kokybei ir savybėms – teikia net 72 proc. apklaustųjų, maža kaina arba didelė nuolaida svarbi – 30 proc., o papildomos dovanos ir žaidimai vaikams – tik 2 proc. respondentų.

 

„Džiugu, kad žmonės teikia pirmenybę prekių kokybei ir specializuotoms parduotuvėms. Čia kvalifikuoti specialistai gali patarti, kokias prekes ir kiek jų pirkti – taip pirkėjai sutaupo laiko ir pinigų.

 

Neramina tik tai, kad tėvai vis dar linkę apsipirkimą mokyklai palikti paskutinei akimirkai. Mokyklinių prekių reikėtų pradėti žvalgytis kiek įmanoma anksčiau: kartu su vaikais rinktis, aptarti, ko jiems reikia ir ko jie nori“, - teigia 11 metų Lietuvos rinkoje dirbančios bendrovės „Officeday“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims Dovilė Zaidė.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: