VersloSavaite.lt   
2011 12 02, 16:14
ACM lauko ekranų tinklas – „Katos grupės“ rankose

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Kaune įsikūrusi reklamos agentūra „Katos grupė“ šiemet padidino savo valdomų lauko ekranų dalį visoje Lietuvoje nuo 21 proc. iki 85 proc. ir planuoja plėtrą Latvijoje.

 

Naujausi „Katos grupės“ pirkiniai – lapkričio mėnesį įsigyti šeši ekranai Vilniuje ir du – Klaipėdoje.

reklama

 

„Šis augimas labai svarbus mūsų įmonei. Tai praplečia mūsų turimas pozicijas rinkoje, padidina reklamos galimybes Vilniuje. Apskritai, šis mūsų žingsnis padėjo išsaugoti 2002 m. sukurtą ir spėjusį tarp užsakovų ir agentūrų išpopuliarėti novatorišką media kanalą – ACM lauko reklamų tinklą, kuris, neatsiradus stipriam investuotojui, ko gero būtų subyrėjęs“, – sako „Katos grupės“ direktorius Andrius Bagdonas.

 

„TNS Gallup“ duomenimis, ACM rinka per 2011 m. pirmuosius tris ketvirčius nukrito apie 13 proc. Tai lėmė pagrindinio ACM tinklo partnerio UAB „Actual City Media“ bankrotas.

 

„Katos grupė“ šiuo metu žvalgosi ir į kaimyninių šalių rinkas – artimiausiu metu numatyta plėtra Latvijoje.

 

Bendrovė šiuo metu valdo 16 lauko ekranų iš 19 esančių Lietuvoje. Ekranai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, svarstoma galimybė vėl pradėti transliacijas Kėdainiuose, Utenoje, Alytuje, Mažeikiuose.

 

Ne „Katos grupės“ žinioje šiuo metu yra tik 3 ekranai: 2 – Panevėžyje, 1 – Šiauliuose. Tačiau juos valdančios bendrovės taip pat yra ACM tinklo partnerės. ACM tinklas suteikia galimybę klientams centralizuotai užsakyti reklamą visuose tinklui priklausančiuose ekranuose.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: