reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 01 04, 10:52
Vokietijos rinkoje įsitvirtinusi „Aurika“: iš ko susideda sėkmės receptas?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Baltijos šalyse pirmaujančiai etikečių ir lanksčių pakuočių gamintojai „Aurika“ buvo suteikta nauja 1,9 mln. eurų „Danske Bank“ paskola. Šiuo metu bendras paskolų dydis siekia 7,5 mln. eurų.

 

200 tūkst. kilometrų spaudos gaminių per metus pagaminanti bendrovė investuos į naują gamybos įrangą ir infrastruktūros plėtrą – papildomų patalpų įsigijimą ir renovaciją.

 

„Esu įsitikinęs, kad stovint vietoje iš tikrųjų judama atgal. Norėdami įmonei ir joje dirbantiems žmonėms užtikrinti saugią ateitį, privalome judėti pirmyn ir kuo greičiau – tuo geriau. Nuolat geriname darbo našumą, keliame darbuotojų kvalifikaciją bei diegiame naujas technologijas. Dalį investicijų sudaro nuosavos lėšos, tačiau papildomi finansai padeda greičiau realizuoti projektus, kontroliuoti rizikas“, – sako bendrovės „Aurika“ įkūrėjas ir vadovas Arūnas Akstinas.

reklama

 

Viena didžiausių eksporto rinkų – Vokietija

 

„Aurika“ į užsienį eksportuoja virš 60 proc. visų spaudos gaminių. Trečdalis produkcijos keliauja į Vokietijos rinką, kurioje bendrovė įsitvirtino sunkmečiu. Bendrovės įkūrėjas A. Akstinas teigia, kad net po dešimties bendradarbiavimo metų su Vokietijos užsakovais jie neatrado vieno stebuklingo recepto – išskiriamas atkaklumas, kantrybė, prisitaikymas prie šalies vertybių ir darbo principų, gebėjimas išgirsti, suprasti ir eliminuoti baimes.

 

„Svarbiausias darbas, siekiant įeiti į Vokietijos rinką, buvo profesionalios komandos formavimas – tokios, kuri ne tik išmanytų apie mūsų gaminamus produktus, bet ir suprastų užsakovo veiklos principus, operatyviai reaguotų į visas užklausas, būtų atsakinga ir gebėtų sklandžiai bendrauti vokiečių kalba. Be jokios abejonės, taip pat susikūrėme efektyvų transportavimo tinklą, atsižvelgėme į Vokietijos rinkos gaminių bei paslaugų reikalavimus ir pritaikėme produktus, išplėtėme gamybinius pajėgumus“, – kalba A. Akstinas.

 

„Danske Bank“ ekspertų vertinimu, į užsienio rinkas besiorientuojančios įmonės, norėdamos išlaikyti ir padidinti gaminamos produkcijos konkurencingumą, privalo investuoti į didesnį našumą. „Suteikdami finansavimą sėkmingai ne tik vidaus, bet ir užsienio rinkose veikiančiai bendrovei, tikime, kad taip padėsime jai išlaikyti dinamiškus plėtros tempus ir toliau gerinti rinkoje užimamas pozicijas“, – sako „Danske Bank“ Kauno verslo centro vadovas Alfonsas Gicevičius.

 

Aplinkai draugiška pakuotė – daugiau nei žaliavos pasirinkimas

 

Bendrovė savo gamybos asortimente pristato greitai suyrančias, cheminiu būdu iš organinių žaliavų išgaunamas biodegraduojančias bei perdirbamas pakuotes ir etiketes. Tačiau norint gaminti ekologiškas pakuotes, vien tik žaliavų nepakanka. Svarbiausia tinkamai organizuoti gamybos procesus, investuoti į aplinkai draugiškas technologijas, užtikrinti reikalingus finansinius ir žmogiškuosius resursus. Didinant darbų efektyvumą, bendrovė koja kojon žengia su aplinkai draugiškais gamybiniais sprendimais.

 

„Modernios technologijos leidžia stebėti gamybos procesus ir nuosekliai mažinti gamybinių atliekų kiekį. Pakuočių gamybos padalinyje veikia regeneracinė sistema, leidžianti kelis kartus panaudoti gamybai reikalingas chemines medžiagas ir taip sumažinti cheminių atliekų kiekį. Sukauptos atliekos deginamos naujos kartos įrenginyje RTO (angl. Regenerativ Thermal Oxidizer), padedančiame mažinti aplinkos taršą“, – pasakoja A. Akstinas.

 

„Aurikos“ apyvarta 2016 metais siekė apie 40 mln. eurų. Įmonėje dirba 378 žmonės. Daugiau nei 5000 klientų turinčios bendrovės spaudos gaminiais ir paslaugomis naudojasi maisto, gėrimų, kosmetikos, chemijos, alkoholio, farmacijos pramonės produktų stambūs, vidutiniai ir smulkieji gamintojai.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama