VersloSavaite.lt   
2012 01 23, 14:46
Verslo dovanų rinkoje papūtė nauji vėjai

Image
Verslo dovana
Verslo dovanų pardavėjai pastaruoju metu įžvelgia naują tendenciją – ne tik didžiosios kompanijos, bet ir kur kas mažesnės įmonės užsisako vieningo stiliaus ir koncepcijos verslo dovanas, kurias sudaro patys įvairiausi naudingi daiktai.

 

Pagal įmonių užsakymus 2012 metams pastebima tendencija, kad būtent tokioms dovanoms artimiausiu metu bus skiriamas didžiausias dėmesys.

reklama

 

Svarbiausia – vieningas stilius

 

„Rašiklis, puodelis ir netgi pledas turi būti vieningo dizaino ir derėti vienas prie kito. Ant dovanos uždedamas ne tik įmonės logotipas, bet ir sukuriamas vieningas dizainas, kaip mažas meninis paveikslas.

 

Logotipai dedami tik subtilūs, nedideli, kad būtų matomi tik gavėjui, o ne visiems aplinkui. Dovaną užgožiantis didžiulis bendrovės logotipas bendrą įspūdį gali tik sumenkinti“, – aiškina bendrovės „Officeday“ reklamos paslaugų skyriaus vadovė Vaida Pacauskienė.

 

Pasak jos, vieningo stiliaus dovanų rinkinys – įmonės subtilaus skoningumo atspindys. Siekiant įtvirtinti prekinį ženklą, reikalinga vieninga koncepcija, padedanti sukurti išskirtinį įmonės įvaizdį. Dovanos tik su logotipu nebeduoda pridėtinės vertės, tai jau nėra naujiena rinkoje.

 

Svarbiausia praktiškos dovanos, nebūtinai brangios

 

Verslo dovanų specialistė taip pat atkreipia dėmesį į tai, kad verslo dovanos, skirtos palaikyti šiltus santykius su klientais, neturi būti itin brangios. Jei dovana bus pernelyg brangi, gali susidaryti įvaizdis, kad ją dovanojant esama kokių nors užslėptų kėslų. Svarbiausia tokių dovanų savybė – jos turi būti praktiškos, kasdienio naudojimo.

 

„Šiuolaikinėje, viskuo perpildytoje rinkoje labai svarbu atrasti teigiamą emociją, kuri yra žymiai vertingesnė nei pačios brangiausios dovanos. Sėkmingų rezultatų gali tikėtis tik tie, kurie kuria šiltus ir ilgalaikius santykius su klientais“, – pataria verslo dovanų ekspertė.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: