reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 07 21, 14:28
Verslininkė iš Kauno į Lietuvą atvežė dalelę Milano

Image
Nerofoto.lt nuotr.
„Tamsios ir niūros spalvos kaip šios vasaros orai Lietuvoje – taip atrodė mano klienčių spintų turinys iki to momento kai susipažino su manimi“, – sako Greta Šatienė, jau 5 metus puošianti Lietuvos moteris išskirtine apranga iš Italijos.

 

Moteris, kardinaliai pakeitusi daugelio savo klienčių stilių, atvirai kalba apie madą, bendravimą su klientais bei sėkmingo verslo garantą.

 

Kaunas – Milanas – Kaunas

reklama

 

Kauno prekybos miestelyje „Urmas“ dirbanti verslininkė sako, kad mada ir stilius ją lydėjo visą gyvenimą, o idėja įkurti verslą kilo labai natūraliai.

 

„Mano sesuo gyvena Milane ir taip pat turi savo drabužių verslą. Dažnai skraidydavau į Italiją ir vieno tokio apsilankymo metu, tiesiog ėjau gatve ir mačiau daug stilingų, gražiai apsirengusių moterų ir tada toptelėjo mintis, kodėl gi nepradėjus taip rengti ir Lietuvos moteris, kuo mes prastesnės už itales?“, – pasakoja moteris.

 

„Pradėjau skraidyti į Milaną, bendrauti su dizaineriais, žinomų prekės ženklų atstovais, lankytis rūbų parodose, vadinamomis showroom'ais. Taip plėčiau savo pažinčių ratą ir mano svajonė po truputį tapo realybe“, – sako verslininkė.

 

Dabar Greta reguliariai lankosi Europos madų sostinėje, atsižvelgiant į klienčių norus, užsakinėja naujas kolekcijas ir sako, kad darbas kartu tapo ir hobiu, tačiau pasak jos, norint visą tai pasiekti teko aukoti didelę dalį asmeninio gyvenimo.

 

„Pradedant verslą dirbau kiekvieną mielą dieną ir naktį, be jokių atostogų ir poilsio dienų, kelis metus iš eilės. Bendravau su klientais, kviečiau žmones užeiti, pamatyti, paliesti“, – apie nelengvą pradžią pasakojo moteris.

 

Klientas – kaip draugas

 

Kalbėdama apie savo verslo sėkmę, Greta akcentuoja nuoširdų ir draugišką bendravimą su žmonėmis. Verslininkė sako, kad per penkerius darbo metus, jei ne tik pavyko suburti pastovių klientų ratą, tačiau ir susirasti naujų draugų.

 

„Su klientėmis bendrauju kaip su geriausiais draugais, visada patariu, pasiūlau. Šiandien pirmą kartą apsilankė moterys, atvažiavusios iš Šakių, apsipirko ir liko nustebintos pasirinkimo gausa, stiliumi ir kokybe. Pati jaučiu žmones, jei klientas matosi, kad yra smalsus, ieško, bet nežino ko konkrečiai, visada patariu ir padedu“, – sako Greta.

 

Pasakodama apie Lietuvos aprangos tendencija Greta sako, kad pasiūla ir konkurencija yra labai didelė, modeliai ir stiliai panašūs, tačiau lygindama savo ir daugelio kitų prekiaujamą aprangą, moteris pastebi esminį skirtumą.

 

„Lietuvoje labai trūksta kokybiškos aprangos. Jei seniau moterys galėdavo dažnai ir nieko nevaržomos keisti savo spintoje kabančius rūbus tai dabar atėjus ekonomiškai sunkesniems laikams, klientės vis dažniau atkreipia dėmesį į kokybę“, - pabrėžia verslininkė.

 

Apie G. Šatienės prekiaujamos itališkos produkcijos ilgaamžiškumą kalba net vyrai.

 

„Vieną kartą pas mane užsuko klientė su savo vyru, o pastarasis ir sako – draugams giriuosi, kad nereikia žmonai dažnai pirkti rūbų, nes radom tokią parduotuvę, kurioje įsigytos aprangos ji tiesiog negali nunešioti“, - pasakoja Greta.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama