Vismantas Žuklevičius   
2009 02 09, 16:17
Verslanoriškos idėjos – šviežias kraujas jūsų verslui

Image
Verslosavaite.lt nuotr.
Penktadienio rytą grupelė iniciatyvių verslininkų sostinės senamiestyje dalijosi savo novatoriškomis idėjomis. Kūrybiškas mastymas, lietuviško godumo naikinimas ir drąsios, kartais netikėtos idėjos – visa tai „partizaninio marketingo“ savybės.

 

Pirmieji „partizaniniai“ daigai lietuviškame versle

 

Savo novatoriškomis idėjomis, kaip naujai pažvelgti į rinką krizės laikotarpiu dalinosi Nidas Kiuberis, kavinių tinklo „Coffee Inn“ steigėjas ir vadovas, Kristupas Baublys, baro „In vino“ akcininkas ir rinkodaros ekspertas, Remigijus Kalpokas, UAB „Partizanas“ vadovas, Darius Bagdžiūnas, UAB „Gaumina“ verslo plėtros vadovas, Mindaugas Savickas, „Tele2“ marketingo direktorius ir Darius Mikulis, „AdAstra Marketing“ vadovas.

reklama

 

M. Savickas pristatė „partizaninio marketingo“ idėją.

 

„Verslo sėkmei pasiekti yra svarbūs du dalykai: idėjos ir pinigai. Kuo daugiau turite idėjų, tuo mažiau pinigų reikia siekiant to paties rezultato, o skirtumą galite pasidalinti su savo klientais“, - sakė M. Savickas ir pabrėžė, jog šis principas ir yra Tele2 sėkmės kelias.

 

Pristatyti J.C. Levinson verslo principai

 

Tokiu būdu „TIVVI – Tele2 inovatyvaus ir veržlaus verslo iniciatyva“ Lietuvoje pradeda įgyvendinti projektą su „partizaninio marketingo“ krikštatėviu tituluojamu Jay Conrad Levinson.

 

Projekto metu šalies verslininkams bus suteikta galimybė išsamiai susipažinti su J.C.Levinsono „partizaninio marketingo“ teorija, kuri užtikrina pelno augimą mažomis išlaidomis.

 

Paprastas, nedaug kainuojantis, tačiau ypatingai veiksmingas Levinsono “partizaninio marketingo” įrankių rinkinys gali padėti įmonėms pasiekti užsibrėžtų tikslų net ekonominio sunkmečio metu, kai marketingo biudžetai yra mažinami.

 

Verslanoriai – partizaninio marketingo pasekėjai

 

„Nuostabu, kuomet generolas, kovojęs ir išgyvenęs didžiausiuose marketingo ir reklamos mūšiuose, stojo smulkiųjų – verslo partizanų – pusėn. Nuostabu, kad Jay‘us nuolat lieka ištikimas kelioms pagrindinėms tokios „bebiudžetės karybos“ konstantoms: idėjai, tikėjimui, žvalgybai, greičiui, atviram protui ir... kiaušams tai daryti.

 

Įkvėpėjas, mokytojas, guru. Nuostabu, kuomet milžinai dalinasi su nykštukais“, - entuziastingai kalbėjo K. Baublys, siūlysiantis lietuvių kalbos komisijai „verslanorio“ terminą.

 

Pasak K. Baublio, verslanoris – tai kūrybiškai mastantis, savo darbą mėgstantis ir dirbantis jį su malonumu, nebijantis naujovių, nuolat ieškantis kelio i gerą, kokybišką rezultatą, neeikvojant daug resursų.

 

Tai tikrieji „partizaninio marketingo” pasekėjai ir šios srovės propaguotojai. Svarbi verslanorio savybė – lietuviško godumo ir pavydo atsisakymas. Svarbiausia – verslanoris turi tikėti savo idėja, mėgautis jos įgyvendinimo procesu, o ne tikėtis „greitų pinigų”.

 

„Partizaninis marketingas“ palaiko verslo augimą

 

Numatoma išleisti į lietuvių kalbą garsųjį bestselerį „partizaninis marketingas“ bei organizuoti tarptautinę konferenciją su pačiu J.C. Levinsonu.

 

„Mažam verslui Jis atvėrė duris į galimybių pasaulį iki tol prieinamą tik stambioms įmonėms valdančioms milijoninius marketingo biudžetus“, - sakė D. Mikulis.

 

„Coffee Inn sėkmė yra akivaizdus „partizaninio“ marketingo efektyvumo patvirtinimas“, - teigė N. Kiuberis, sparčiausiai augančio kavinių tinklo Lietuvoje savininkas.

 

„Partizaninis marketingas“ ypatingai vertingas smulkiesiems verslininkams, kuriems yra šansas perimti dalį pelno iš didesnių įmonių. Levinsono teorija parodė, kad net krizės akivaizdoje, kada mažėja biudžeto rezervai, „partizaninio marketingo” priemonės padeda sėkmingai palaikyti verslo augimą.

 

Balandžio 8 d. visi Lietuvos verslininkai kviečiami „užsipilti šviežio kraujo“ savo verslui kartu su J.C.Levinsonu.

 

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: