2009 01 09, 17:38
„Burger King“ skatina atsisakyti draugų dėl mėsainio

Vs nuotr.

Pasaulinis greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ išleido naują įskiepį „Whopper Sacrifice“, skirtą socialinių tinklų portalui „Facebook“. Jį atsisiuntę vartotojai skatinami portale atsisakyti savo draugų.

Motyvacija – išties nemaža. Atsisakiusiems 10-ies draugų „Facebooke“, „Burger King“ padovanos kuponą, su kuriuo bus galima nemokamai atsiimti mėsainį.

Paprastai „Facebook“ atsisakius vieno ar kito draugo, jis apie tai jokio pranešimo negauna. Tačiau šios rinkodaros akcijos metu draugas, kurio buvo atsisakyta, sužino, kad tai buvo padaryta dėl „Burger King“ mėsainio.

Naująjį įskiepį jau atsisiuntė daugiau nei 15 tūkst. vartotojų.

 

 
Į viršų



VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: