VersloSavaite.lt   
2013 01 03, 17:06
Rudenį televizorių nupirkta mažiau nei prognozuota

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Pasaulyje pirmaujančios technologijų rinkų tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic" duomenimis, jau antrus metus iš eilės (nuo 2011 m. spalio iki 2012 m. lapkričio) sparčiausiai augo vaizdo ir garso technikos rinka (54,8 proc.) – palyginti su 2011 m., televizorių pardavimai kilo 48,5 proc., o priedėlių – net 203,9 proc.

 

Tačiau rinkos augimą labiausiai sąlygojo ne televizorių, kaip prognozuota, o priedėlių pardavimai.

reklama

 

Šiuo laikotarpiu technologijų rinkų prekių kainos Lietuvoje krito vidutiniškai 5 proc. Labiausiai krito vaizdo ir garso technikos kainos – net 15,6 proc.: televizoriai atpigo 7,7 proc., priedėliai – 27,9 proc.

 

„2012-ieji, kaip ir tikėtasi, yra televizijos metai“, – sako „GfK Retail and Technology Baltic” atstovybės Lietuvoje vadovas Eduardas Grybovas. – Nors 2012 m. spalį tik iš dalies pasitvirtino dėl analoginės antžeminės išjungimo prognozuotas staigus televizorių pardavimų šuolis.“

 

E. Grybovo teigimu, televizorių pardavimai kiekine išraiška buvo didžiausi mūsų šalies istorijoje, tačiau vos keliais procentais lenkė 2011 m. gruodį. Iki rugsėjo vidutiniai mėnesio priedėlių pardavimai siekė 4-5 tūkst. vnt., rugsėjį pakilo iki 25 tūkst. vnt., o spalį šoktelėjo beveik iki 100 tūkst. Tuo metu televizorių spalį parduota 36,5 tūkst. vnt.

 

Pasak E. Grybovo, nors lietuviai turi galimybę naudotis vienu greičiausių internetų visoje Europoje, pirmauja pagal mobiliųjų telefonų skvarbą, tačiau išlieka vienoje paskutinių vietų Baltijos šalyse pagal naujausių technologijų naudojimą, išmaniųjų telefonų rinkos dalį, skystųjų kristalų (LCD) televizorių skvarbą.

 

„Vartotojai pirko ne naujos kartos televizorius, o skaitmeninės televizijos priedėlius, nors senuose televizoriuose net ir su priedėliu matomas vaizdas nėra pats kokybiškiausias“, – pastebi „GfK Retail and Technology Baltic” atstovybės Lietuvoje vadovas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: