TOP promo
 
VersloSavaite.lt   
2021 07 05, 12:21
Tėvų svajonė išsipildė: prie šeimos verslo prisijungė visi vaikai

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Vilniečių Tamošiūnų šeimoje apie verslo reikalus kalbama daug. Ir tai nenuostabu, nes visi 5 šeimos nariai dalyvauja tėvų įkurtame versle. Tiesa, taip nutiko ne iš karto. Bet dabar yra kur kas daugiau idėjų, sprendimai priimami po diskusijų, o šeimos nariai bendraudami vienas su kitu praleidžia kaip niekad daug laiko.

 

Vaikai norėjo išbandyti save kitose srityse

 

Valero ir Birutės Tamošiūnų įkurta bendrovė „Kadaginė“ užsiima aukštos kokybės tradicinių, natūralių mėsos produktų gamyba.

reklama

 

„Anksčiau tėvai turėjo kitokį verslą, ilgai užsiėmė ne maisto produktų prekyba. Tačiau ateina toks laikas, kai supranti, kad verslą reikia paleisti. Kad jau padarei toje srityje viską, ką galėjai. Kai taip nutiko, mama ėmė galvoti, kuo vėl būtų galima užsiimti, kas žmonėms būtų aktualu. Kadangi gerai mokėjo gaminti ir rūkyti dešras, nusprendė pabandyti šioje srityje sukurti verslą.

Taigi, „Kadaginė“ atsirado maždaug prieš 14 metų, bet jos šaknys glūdi kur kas giliau. Juolab, kad pagrindinius receptus mano mama paveldėjo iš savo mamos“, - pasakojo „Kadaginės“ atstovė Rasa Tamošiūnaitė.

 

Anot jos, tėvai seniai kalbino vaikus prisijungti, bet kiekvienam knietėjo pirmiau save išbandyti kitose srityse. Prieš kurį laiką šeimos versle darbuotis pradėjo sesuo Aušra, o visai neseniai prisijungė ir brolis Mindaugas. Pati Rasa, nors ir turi savo verslą, taip pat ženkliai prisideda ir prie „Kadaginės“ veiklos.

 

Savas – geriau

 

O veiklos yra – tėvai Vilniaus rajone, Varniškių kaime įsikūrusiose bendrovės patalpose rūpinasi gamyba. Vaikai – produkcijos realizavimu, mažmenine prekyba ir kitais organizaciniais reikalais.

 

Pastaruoju metu darbų dar padaugėjo, nes neseniai atidarė ir naują prekybos vietą ir Kaune, prekybos miestelyje „Urmas“ įsikūrusiame Centriniame Kauno turguje.

 

„Dabar bendraujame vienas su kitu labai daug, turbūt kaip niekada anksčiau. Ir susitinkame, ir telefonu reikalus aptarinėjame. Ir ne tik verslo klausimai yra, niekur nedingo ir asmeniniai, šeimos reikalai. Iš vienos pusės, žinoma, kartais jaučiasi ta trintis ar nuovargis. Kita vertus, smagu, kad galime tiek laiko praleisti kartu.

 

Yra ir daugiau pliusų. Anksčiau buvo tik dvi nuomonės, tėčio ir mamos, dabar jau esame penkiese, tai ir tų idėjų, pasiūlymų, argumentų daugiau. Be to, tėvai turi požiūrį, kad savas vis tiek padarys geriau, nei samdytas darbuotojas, tad jiems ir dėl to ramiau“, - apie šeimos verslo ypatybes pasakojo R. Tamošiūnaitė.

 

Vertina natūralumą

 

Gerai atlikti darbą šioje įmonėje labai svarbu, nes jos produkcija – aukštos kokybės, tradiciniai rūkyti, vytinti mėsos gaminiai. Taip pat „Kadaginės“ prekybos vietose galima įsigyti marinuotų šašlykų, ūkininkų augintų vištų, laisvai laikomų vištų kiaušinių.

 

„Labai daug dėmesio skiriame natūralumui, stengiamės atskleisti tikrąjį mėsos skonį. Tokiu atveju mėsa turi būti kokybiška. O kai ji nėra tokia, prastą skonį stengiamasi užgožti prieskonių gausa. Gerai mėsai reikia labai mažai prieskonių, tik tiek, kad padėtų atskleisti natūralų jos skonį. Ir tie prieskoniai turi būti natūralūs“, - šeimos verslo požiūrį į produkcijos gamybą dėstė pašnekovė.

 

Kokybei nuolaidų nedaro

 

Rūkytus gaminius jie patys rūko tikru alksnio malkų dūmu, o kur tinka, pagardina ir lengvu kadagio dūmu, kaip ir įpareigoja įmonės pavadinimas.

 

Rūkyta kadaginė ir kitos dešros, kumpiai, nugarinės, skilandžiai, o taip pat sūdyti lašiniai, dešrelės skirtos kepti ant laužo, vytinta jautiena, vyniotiniai, šaltiena, paštetas, liežuviai, ūkininkų augintų vištų mėsa bei kiaušiniai, ypatingai marinuoti šašlykai. Toks asortimentas laukia pirkėjų „Kadaginės“ prekybos vietose, taip pat ir naujai atidarytoje Kaune.

 

„Mūsų receptai paveldėti iš mano močiutės, o gaminius visada artimieji draugai vertino būtent dėl to, kad mama niekada nedarydavo nuolaidų kokybei. Ir dabar laikomės to paties principo, kad galėtume drąsiai klientams į akis žiūrėti. Ir labai džiaugiamės, kad pirkėjai labai vertina tai ką darome. Dažniausiai sulaukiame tokių klientų, kurie suvokia, kad geriau nusipirkti mažiau, bet aukštos kokybės ir tikrai skanių produktų“, - sakė R. Tamošiūnaitė.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama