VersloSavaite.lt   
2013 06 20, 08:13
Tarp paskolų gavėjų populiarėja gyvybės draudimas

Europos bendrovės „ERGO Life Insurance“ statistika atspindi, kad dažniau nei kas trečias paskolą imantis klientas pasirūpina draudimo apsauga ir kaupimu ateičiai. Gyvybės draudimas tarp pasirašančiųjų būsto paskolų sutartis šiemet augo 15 proc.

 

Pasak „ERGO Life Insurance“ SE Gyvybės draudimo departamento direktorės Baltijos šalyse Aistės Rudžinskytės, šiuo metu apie trečdalis būsto paskolos gavėjų DNB banke sudaro paskolos gavėjo investicinio gyvybės draudimo sutartis. Dar dalis klientų pasirenka kitas taupymo programas – pavyzdžiui, sudaro kitų formų investicinio gyvybės draudimo, studijų draudimo arba pensijų kaupimo sutartis. „Lyginant su praėjusiais metais, gyvybės draudimo sutarčių sudaryta trečdaliu daugiau. Metų pradžioje fiksuotas 15 proc. įmokų augimas“, – teigia A. Rudžinskytė.

 

Kai paskolos gavėjas apsidraudžia gyvybės draudimu, dalis jo mokamos draudimo įmokos skiriama gyvybės draudimo apsaugai, dalis investavimui. A. Rudžinskytės teigimu, investavimas pasirenkant gyvybės draudimą tarp imančiųjų paskolas sparčiai populiarėja dėl kelių priežasčių. „Visų pirma, tai noras būti finansiškai saugiam nelaimės atveju, kadangi apdraustajam mirus ar tapus nedarbingam draudimui bendrovė perima finansinius įsipareigojimus. Antra, be draudimo apsaugos – tai galimybė kaupti ateičiai. Sukauptą sumą klientai gali panaudoti paskolos likučio padengimui ir tokiu būdu finansinius įsipareigojimus įvykdyti anksčiau laiko“, – A. Rudžinskytė.

 

Pasak draudimo bendrovės atstovės, bankai taip pat palankiau vertina apdraustas sutartis ir suteikia patrauklesnes skolinimosi sąlygas. „Gyvybės draudimas su draudimo suma, atitinkančia skolinamą sumą, pamažu tampa būtinybe, ypač turint omenyje atsakingą skolinimąsi, kadangi tokiu būdu apsaugomi tiek gyventojų, tiek banko interesai. Daugelyje pasaulių šalių, kur draudimo tradicijos bei skvarba brandi, finansinės paskolos neatsiejamos nuo draudimo. Lietuvoje šios tradicijos pamažu taip pat kuriasi“, – teigia A. Rudžinskytė.

 

Draudimo bendrovės atstovė atkreipia dėmesį, jog dauguma klientų renkasi maksimalią draudimo apsaugą. „Vidutinė draudimo suma siekia net 95 proc. gautos paskolos sumos. Mažesnes  proporcijas renkasi tie klientai, kurie per artimiausius metus planuoja padengti visą ar didžiąją dalį paskolos. Klientai renkasi draudimo apsaugą ne tik mirties atveju, bet ir dėl darbingumo netekimo. Jeigu dėl nelaimingo atsitikimo paskolos gavėjas ar bendraskolis netenka darbingumo, draudimo bendrovė perima draudimo sutartyje numatytus finansinius įsipareigojimus“, – pasakoja A. Rudžinskytė.  Pastaruoju metu didžiausia draudimo išmoka apdraustajam mirus siekė 283 tūkst. litų. Draudimo bendrovė padengė visą būsto paskolos likutį.

 

Turintieji gyvybės draudimo sutartis ir įgiję naujų finansinių įsipareigojimų gali bet kada peržiūrėti savo draudimo sutartis ir įsitikinti, ar nelaimės atveju numatyta kompensacija bus pakankama turimai paskolai padengti, kad šie įsipareigojimai neužgultų artimųjų pečių. Esant reikalui, gyvybės draudimo sumą klientai gali koreguoti.

 

Pastebima, jog klientai renkasi įvairaus rizikingumo investavimo kryptis. Klientai, siekiantys saugumo ir stabilumo kaupime paprastai renkasi žemo ar žemesnio nei vidutinio rizikos lygio investavimo kryptis. Dalis klientų siekia pasinaudoti augimu akcijų rinkose ir pasirenka aukšto rizikos lygio investavimo kryptis.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama