VersloSavaite.lt nuotr. Lietuvoje startavusi krovinių užsakymo e-platforma per mažiau nei tris mėnesius pritraukė kelis šimtus logistikos rinkos dalyvių ne tik iš Lietuvos, bet ir užsienio. Iš Vakarų Europos į Lietuvą atkeliavusi cargobooking.lt idėja išskirtinė tuo, kad krovinių ir transporto pasiūlymai, pateikiami sistemoje, nei iš tolo nėra panašūs į randamus transporto biržose.
Čia suteikiama galimybė palyginti skirtingų vežėjų kainas konkrečiam maršrutui realiu laiku, neskiriant energijos komunikacijai su skirtingais rinkos dalyviais, ieškant optimaliausio pasiūlymo. „Nuo šiol užsakovui, ieškančiam pilno ar dalinio krovinio, nebereikia derėtis su šimtais vežėjų ar ekspeditorių – keli klavišų paspaudimai ir sistema pateikia kainą pasirinktam maršrutui. Svarbiausia – jokios rizikos dėl nepatikimų logistikos rinkos dalyvių, nes sistemoje dalyvauja tik gerai žinomos, nepriekaištingą reputaciją turinčios kompanijos, o riziką dėl galimų nesklandumų, jei tokių rastųsi, prisiimame mes patys, kaip e-platformos kūrėjai, o ne užsakovas“, – aiškina cargobooking.lt platformos idėjos autorius, logistikos procesų ekspertas Egidijus Breikštas. Galimybė palyginti žinomų ir patikimų vežėjų pasiūlymus, sutaupyti laiko randant geriausią kainos pasiūlymą, greitai ir patogiai užsisakyti krovinio gabenimą bei gauti krovinio sekimo informaciją, sudomino ne tik Lietuvos logistikos ekspertus, bet ir tarptautinėse rinkose stipriai pozicijas įtvirtinusias kompanijas, tokias kaip TNT, „Baltic Shipping Center“, „Axis Transport“. „Naują platformą vertinu kaip dar vieną perspektyvų pardavimų kanalą transporto ir logistikos versle. Kiekvienai šiame sektoriuje dirbančiai įmonei yra aktualūs kuo didesni srautai, o cargobooking.lt platforma mums leidžia padidinti užsakymų kiekius bei sužinoti kompanijos konkurencingumą realiu laiku“, – patirtimi dalijasi ekspedicinės kompanijos „Axis Transport“ akcininkas Tomas Degutis. Anot transporto rinkos dalyvių, jau seniai rinkoje brendo poreikis atsirasti sistemai, kurioje klientas galėtų nusipirkti vežėjo paslaugą, matydamas jo kainą „čia ir dabar“. Ne paslaptis, kad jau ne vienerius metus logistikos sektorius kenčia nuo netinkamai nustatomų gabenimo kainų. Kad tai daro bene daugiausiai žalos, patvirtina ir tarptautinės įmonės „Continental Transport“ vadovas Rytis Petraitis: „Mažos įmonės nori išlikti ir konkuruoja ne pagal pajėgumus, o didžiosios įmonės vienijasi tam, kad nukonkuruotų mažesniąsias“. „Atsižvelgdami į šią rinkos situaciją, suskubome „sveikatinti“ transporto sektorių, kol dar ne per vėlu. Platforma atsirado tam, kad ir vežėjas, ir užsakovas susitiktų pačiomis geriausiomis aplinkybėmis“, – apibendrina projekto kūrėjai.
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|