reklama

reklama

Lukas Kolojanskas, Tautvydas Padgurskas   
2017 09 22, 15:23
„Statoil“ virtimas „Circle K“: ar viską padarė teisingai?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Nors po „Statoil“ virsmo „Circle K“ jau praėjo kuris laikas, tačiau kalbos ar sprendimas teisingas, ar bendrovei pavyks išlaikyti savo klientą daugeliui kirba iki šiol.

 

Prieš 4 metus „Statoil“ tinklas buvo parduotas bendrovei „Circle K“, o viena iš pardavimo sąlygų ir buvo pavadinimo keitimas.

 

„Nauji savininkai yra šiaurės Amerikos vienas iš didžiausių degalinių tinklų, kurie turi degalinių JAV, Kanadoje, Meksikoje, Kosta Rikoje, ir didžioji dalis šių degalinių pavadinta Circle K vardu. Tad sprendimas ir Lietuvoje degalines pavadinti būtent tokiu vardu buvo naujųjų savininkų pasirinkimas“, – VersloSavaite.lt sakė „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

 

Pavadinimo keitimas truko ganėtinai ilgą periodą. Kol vienos degalinės jau buvo pavirtusios į „Circle K“, kitos vis dar veikė su „Statoil“ logotipais. Anot S. Mačiuko, tai klientus šiek tiek veikė, nes degalinių viduje produkcija jau „Circle K“ vardu, o išorėje vis dar esi „Statoil“ degalinėje.

reklama

 

Ar tikrai buvo būtina keisti pavadinimą?

 

Ryšių su visuomene agentūros „Promo Service“ vadovas Nerijus Budrys patį pavadinimo keitimą vertina skeptiškai.

 

„Pats perėjimas prie naujojo vardo Lietuvoje vyko tikrai sklandžiai. Kitas klausimas, ar apskritai to reikėjo? „Statoil“ prekės ženklas buvo vienas iš nedaugelio Lietuvoje, kuris ne tik puikiai žinomas, bet ir gerbiamas bei mylimas klientų“, – VersloSavaite.lt sakė N. Budrys.

 

Anot pašnekovo, dėl šios priežasties kilo šiokia tokia sumaištis, tačiau panašu, jog žmonės pasikeitimą vertina gerai, ir dėl visko , kas įvyko yra ganėtinai patenkinti. O kaip bus ateityje, parodys laikas.

 

„O pati „Circle K komunikacija keičiant prekės ženklą Lietuvoje buvo beveik nepriekaištinga. Viskas atlikta tikrai gerai ir atsakingai: apie tai imta kalbėti gerokai prieš pasikeitimą, akcentuota, kad niekas nesikeis, kokybė, aptarnavimas, paslaugos, nuolaidų kortelės, kava – viskas liks kaip „Statoil“. Visi dalykai, už kuriuos klientai vertino „Statoil“ pereina „Circle K“, – teigė ryšių su visuomene specialistas.

 

Anot jo, viskas ką atliko „Circle K“, puikiai pavyko. Vienas iš labiausiai vertinamų dalykų, anot N. Budrio yra tai, kad reklaminei pasikeitimo kompanijai bendrovė pasikvietė būtent savo darbuotojus, jog įrodytų, kad viskas išlieka taip pat, keičiasi tik pavadinimas, ir tai yra geras ėjimas.

 

Atnaujina ne tik vardą, tačiau ir asortimentą

 

„Circle K Lietuva“ vadovas sako, kad bus stiprinamas yra ne tik vardas, tačiau didinamas ir prekių asortimentas.

 

„Ateityje tikrai planuojame naujų produktų pristatymą, tarp kelių naujienų dabar bandome pardavinėti sriubas atvykus klientams, bandysime atsižvelgti į nuomones, ir galbūt po tam tikro laiko pas mus galima bus įsigyti sriubų. Tačiau bet kokiu atveju pagrindinis bendrovės tikslas – patenkintas klientas. Ir toliau tobulinsime kokybę, atsižvelgsime į kliento norus bei pastebėjimus ir gerinsime aptarnavimą“, – VersloSavaite.lt sakė „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama