VersloSavaite.lt   
2015 03 09, 13:17
Sparčiai augo „Maserati“ pardavimai

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Išskirtinių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“ 2014 metais pardavė 36,5 tūkst. automobilių. Tai rekordiškai daug – 136 proc. daugiau nei 2013-aisiais ir net 6 kartais daugiau, nei 2012 metais.

 

Pardavimai augo visose pagrindinėse Italijos koncerno rinkose, taip pat ir Baltijos šalyse.

reklama

 

„Prabangių, išskirtinių automobilių segmentas auga, ne išimtis ir Baltijos šalys. Kartu kyla ir sportiškų, autentiškų ir aukštą išliekamąją vertę turinčių „Maserati“ modelių pardavimai. Pernai jų parduota 10. Tai – 150 proc. daugiau nei 2013 metais, kai iš mūsų salonų išriedėjo 4 nauji „Maserati“ modeliai. Pernai itin paklausus buvo „Maserati“ flagmano „GranTurismo“ kabrioletas – „GranCabrio“, – sakė „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Lukošiūnas.

 

Kitaip nei Baltijos šalyse, pasaulinėje rinkoje „Maserati“ pardavimų augimą pernai labiausiai lėmė „Ghibli“ paklausa. Jų parduota net 23,5 tūkst. – t.y. du iš trijų parduotų „Maserati“ buvo „Ghibli“ modeliai. Prabangaus salono „Quattroporte“ modelio pardavimai siekė 9,5 tūkst. vienetų, o likę 3,5 tūkst. – „GranTurismo“ ir „GranCabrio“ sportiniai automobiliai.

 

Didžiausia rinka – Amerika

 

Daugiausia „Maserati“ automobilių – 14,69 tūkst. vnt. – pernai įsigijo vairuotojai Amerikos kontinente. Tai – 110 proc. daugiau nei 2013 metais. Pardavimų augimą labiausiai lėmė „Ghibli“ ir „Quattroporte“ modelių su 410 AG „Twin Turbo“ varikliu ir visais ratais varomų „Q4“ pardavimai.

 

Antra didžiausia „Maserati“ rinka – Kinija, kurioje metiniai pardavimai kilo 148 procentais iki 9,4 tūkst. vienetų.  Čia populiariausios buvo „Quattroporte“ ir „Ghibli“ modelių versijos su 330 AG „Twin Turbo“  varikliu ir galiniais varančiaisiais ratais.

 

Nepaisant kintančių ekonomikos nuotaikų Europoje, ji išlieka trečia didžiausia lenktyninės prigimties „Maserati“ automobilių rinka 2014-aisiais. Pardavimai Europoje kilo 153 proc. iki 6,36 tūkst. vienetų. Didžiausia dalis pirkėjų rinkosi „Quattroporte“ ir „Ghibli“ modelius su galiniais varančiaisiais ratais ir 275 AG V6 turbodyzeliniu varikliu.

 

Azijos-Ramiojo vandenyno šalyse (neįtraukiant Kinijos), „Maserati“ rezultatai augo labiausiai – net 206 procentais, palyginus su 2013 metais. Šiame regione parduoti 4 tūkst. legendinio prekės ženklo automobilių.

 

Pardavimai Viduriniuosiuose Rytuose pernai taip pat įspūdingai kilo – 144 procentais, iki 2050 vienetų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: