reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2019 07 23, 10:28
Solidumo kriterijus renkantis laikrodį

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Solidus rankinis laikrodis – taip akį traukiantys aksesuarai neretai apibūdinami prekeivių. O ir pasidairius į vitrinas nestinga įvairių epitetų. Tačiau pirkėjų norai ir skonis skiriasi. Skiriasi ir gamintojų pabrėžiamos ypatybės. Kartais jos – mąsliai intriguojančios.

 

Ar tinkamai interpretuojame solidumą?

 

Solidumas. Pažvelkime į šią sąvoką kiek filosofiškai. Tai, kas „įaugę“ į sąmonę, gali būti aptariama iš naujos, netikėtos perspektyvos. Pavyzdžiui, kaip suprantate žodį „solidus“? Kas nors prabangaus? Šiokia tokia staigmena: „Lietuvių kalbos žodyne“ pirmoji teikiama reikšmė – stambus, didelis. Antroji – rimtas, orus. Taigi, viena reikšmė labiau tiesioginė, kita labiau susijusi su konotacijomis, papildomomis žiniomis apie laikrodį. Ir visiškai nieko apie prabangą...

reklama

 

Net ir iš pirmo žvilgsnio, remiantis greitu įspūdžiu, įmanoma pasakyti, ar tai rimtas aksesuaras. Tačiau prabanga – atskira sąvoka. Kad ir kaip šauniai atrodo laikrodis už du ar tris šimtus, kad ir kokių puikių funkcijų „prigrūstas“, tai anaiptol nėra prabangos kategorija. Bet dizainas tikrai gali būti rimtas, o mechanizmas – itin kokybiškas.

 

Bene įdomiausia čia – sąvokų prieštaringumas. Tarkime, dydis lyg ir reiškia solidumą, bet masyvus laikrodis gali būti... žaismingas, nei kiek neprimenantis daikto, kurį kas nors apibūdintų kaip solidų, rimtą. Atvirkštinis pavyzdys – gana mažo skersmens korpusas, reprezentuojantis nepalaužiamas klasikinio, išties rimto dizaino kryptį.

 

Perkandus šias reikšmes laikrodžio pasirinkimas tampa kitoks. Imame žvelgti giliau, kiek filosofiškiau. Atsiranda stimulas klausti. Pavyzdžiui, ar įmanoma gauti solidų gaminį už prieinamą kainą? Konkrečiai į šį klausimą atsakyti gana paprasta: taip, įmanoma, o bene geriausias pavyzdys – japoniškieji „Orient“ – įrodymas, kad solidus rankinis laikrodis nebūtinai ištuštins sąskaitą banke.

 

Žinomas vardas – kokybės ženklas?

 

Ne tik laikrodžių, bet ir kitų produktų rinkoje daug ką lemia žinomumas. Paprastai esame linkę pasitikėti tuo, ką girdime reklamoje, ką žinome iš vienokių ar kitokių šaltinių, kas pripažįstama daugybės vartotojų, ką rekomenduoja pažįstami.

 

Paminėkite „Rolex“ pavadinimą ir vargu, ar kam nors kils abejonių dėl kokybės. Tačiau tai jau prabangos kategorija, itin aukštas pilotažas. Sutikite, didžiajai daliai pirkėjų labiausiai rūpi mažesnių kainų kategorijų produktai. Čia svarbu paminėti, jog ir triženklis biudžetas (o kai kuriais atvejais ir dviženklis) pranašauja apie kokybišką pasirinkimą.

 

Prieinamų, stilingų ir pripažintų laikrodžių asortimente karaliauja tokie vardai kaip „Orient“, o patogiai įsigyti galite iš Chronos.lt. Čia taip pat nestinga kitų gamintojų produktų, skirtų kasdienai ir norimoms progoms.

 

Užs. nr. 20190723-3

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama