VersloSavaite.lt   
2013 05 29, 08:46
Sėkmė prekybos centre paskatino pasilikti ilgiau

Balandžio pabaigoje duris atvėrusios momentinės „Robert Kalinkin“ ir „Decolte“ parduotuvės (angl. pop-up) miesto stiliaus centre „Europa“ pasilieka ilgesniam laikui.

 

Nors buvo planuota, kad išskirtinius Lietuvos bei užsienio dizainerių darbus siūlančios parduotuvės lankytojų lauks iki birželio 1 d., sėkminga, lūkesčius viršijusi darbo pradžia bei naujų klientų srautas paskatino pasilikti prekybos centre iki metų galo.

reklama

 

„Mūsų lankytojas vertina stilių, kokybę, ilgalaikiškumą bei išskirtinumą, tad nieko keisto, kad stilingų miestiečių jau pamėgtos parduotuvės prigijo ir pas mus, – sako miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Iš tiesų, pop-up parduotuvių atidarymas – puiki proga butikams išbandyti jėgas naujoje erdvėje, pasiekti naują klientų ratą, o iš kitos pusės tai yra savotiška dovana ištikimam mūsų lankytojui. Ir ateityje tokiu būdu pristatysim ne vieną įdomų prekės ženklą.“

 

„Robert Kalinkin“ mados namų partnerės Indrės Viltrakytės teigimu, parduotuvė miesto stiliaus centre ne tik padėjo suburti naujų klientų ratą, bet ir pagerino santykius su lojaliais pirkėjais: „Turėjome progą pabendrauti su savo nuolatiniais klientais gyvai – iki šiol prekiavome per partnerius, todėl neturėjome galimybės pabendrauti akis į akį.“ Anot jos, pirmąsias dvi savaites parduotuvę lankė nuolatiniai klientai, tačiau vėliau sulaukta daug daugiau naujų lankytojų: „Daugelį pirmiausia patraukia netikėtas parduotuvės interjero sprendimas – sienos iš tikros 35 mm kino juostos.“

 

Dėl apsistojimo ilgesniam laikui apsisprendusi ir stilingų daiktų butiko „Decolte“ bendraturtė Laura Šiugždinienė: „Praėjus beveik mėnesiui nuo parduotuvės atidarymo, turime naujų klientų, atrandame prekių grupes, labiau pageidaujamas prekybos centre – čia labiau ieškoma klasikinių rūbų, o senamiesčio parduotuvės patrauklesnės mėgstantiems laisvesnį stilių, nevengiama ryškių, išskirtinių  ir ekstravagantiškų rūbų.“

 

L. Šiugždinienė pastebi, kad palyginti su senamiesčiu, kuriame yra „Decolte“ butikas, darbas miesto stiliaus centre „Europa“ turi akivaizdžių privalumų: daugeliui verslo žmonių čia labiau tinka darbo valandos, patogus automobilių statymas, pritraukiami būtent tie klientai, kurie dažniau lankosi prekybos centruose. Jai pritaria ir I. Viltrakytė: „Klientas, nusipirkęs drabužį, gali nueiti į čia pat esančias kitas parduotuves prisiderinti aksesuarų, nebūtina dėl to važinėti po visą miestą.“

 

Miesto stiliaus centras  „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m. centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: