Nerijus Budrys   
2008 12 08, 00:00
Redakcijos žodis. Po krizės ženklu
Savaitraštis Nr. 49 (91), 2008 12 08

Vs nuotr.Mūsų protus užvaldanti krizė baigia užkariauti atokiausius sąmonės kampelius. Kartu ji tampa galingu prekiniu ženklu, kuriuo naudojasi visi, kas tik gali.

Daugeliui krizė kol kas tik kelia baimę, tačiau nemaža dalis tiek fizinių, tiek juridinių asmenų jau susidūrė ir su tikrai rimtomis problemomis. Tačiau ne visiems krizė yra blogis.

Apdairesnieji, sukaupę tam tikrus rezervus, nuosmukio metu gali išlošti: supirkti atpigusį nekilnojamąjį turtą, bendrovių akcijas ar, konkurentams nusilpus, išreklamuoti savo produktus.

Dar daugiau naudos ieškančiųjų – viešojoje erdvėje. Įbauginta visuomenė kaip skęstantysis orą gaudo kiekvieną žinią apie tai, kaip elgtis ir kas mūsų laukia toliau.

Užtat dabar puikus metas žiniasklaidai, o kartu ir idealios sąlygos pasireikšti įvairiausiems analitikams, ekspertams, žinovams bei pareklamuoti jų atstovaujamas įstaigas.

Dalis verslininkų savo nemokšiško vadovavimo nustekentą verslą dabar lengva ranka gali nurašyti krizei. Dar kitiems – tai puiki proga atleisti nepatikusius darbuotojus ar atidėti skolų mokėjimą.

Kai kas jau įsigudrino ir reklamoje naudoti krizės brandą, suaktyvėjo įvairių pigių prekių ir paslaugų siūlytojai.

Žinoma, gerai, kad stengiamasi išnaudoti įvairias priemones pardavimams skatinti – stingstančiai ekonomikai svarbus kiekvienas mėginimas ją išjudinti.

Tačiau reikia neprarasti budrumo ir atsirinkti – kur tikra, naudinga žinia, o kur tik kažkieno noras gauti sau naudos.

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama