VersloSavaite.lt   
2013 07 16, 10:08
„Renault“ pardavimai augo kaip ant mielių

Renault
Renault
Per pirmąjį 2013 m. pusmetį „Renault“ įmonių grupės pardavimai užsienyje išaugo 4,3 proc. ir pasiekė rekordinį lygį.

 

Deja, šio padidėjimo nepakako atsverti 7,3 proc. sumažėjusius įmonių grupės pardavimus Europoje, kur, tęsiantis negatyvioms tendencijoms, rinka susitraukė 6,7 proc.

reklama

 

Nors pasauliniu mastu įmonių grupė pardavė 1,3 mln. automobilių, o pusę jų – už Europos ribų, per pirmąjį pusmetį pardavimų apimtys sumažėjo 1,9 proc. Palankesnes tendencijas rodo 0,7 proc. sumažėjimas per antrąjį ketvirtį. Pasaulinės rinkos dalis, kuri sumažėjo tik 0,1 procentinio punkto, praktiškai išliko tokia pati.

 

Ryškiausi 2013 m. pirmojo pusmečio rezultatai

 

Įmonių grupė pardavė 646 247 automobilius, o bendra pardavimų apimtis išaugo 4,3 proc.

 

Europos rinkoje, kuri toliau traukėsi, įmonių grupė siekia išsaugoti savo rinkos dalį. Pardavimai šioje rinkoje sumažėjo 3,7 proc., o pardavusi 656 580 automobilių, bendrovė šiuo metu užima 9,2 proc. lengvųjų automobilių (LA) ir lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos, kas reiškia, kad rinkos dalis sumažėjo 0,1 procentinio punkto.

 

Įmonių grupės rezultatus neigiamai paveikė trijose pagrindinėse rinkose buvęs didesnis nei vidutinis visos rinkos smukimas. 14,2 proc. lengvųjų komercinių automobilių rinkos bendrovei „Renault“ užtikrino šios rinkos lyderės pozicijas.

 

Visuose regionuose naująsias „Renault“ ir „Dacia“ automobilių serijas lydi laukta sėkmė. Naujasis „Renault Clio“, kuris buvo pateiktas Europos, Turkijos ir Magribo šalių rinkoms, tvirtai pirmauja Prancūzijos rinkoje. Sėkmingas „Captur“ debiutas Europoje patvirtina, kad „Renault“ dizaino atnaujinimas tikrai pasiteisino. N

 

aujojo „Sandero“ pardavimai kilo aukštyn visose rinkose, iš jų daugiausia – Belgijoje (+99 proc.), Ispanijoje (+61 proc.), Turkijoje (+35 proc.), Prancūzijoje (+32 proc.) ir Italijoje (+32 proc.).

 

Automobilis „Duster“, kurio parduota 188 868 vienetai, o bendras pardavimo apimčių augimas siekė 50 proc., tapo įmonių grupės pardavimų užsienio rinkose lyderiu.

 

Europa: besitęsianti krizė ir nepalankios aplinkybės rinkoje

 

Europos rinkoje, kuri susitraukė 6,7 proc., įmonių grupė pardavė 656 580 automobilių arba 7,63 proc. mažiau nei pernai. Lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis sumažėjo 0,1 procentinio punkto ir dabar siekia 9,2 proc. Tokius veiklos rezultatus lėmė:

 

- didesnis nei Europos vidurkis nuosmukis trijose stambiausiose įmonių grupės Europos rinkose – Graikijoje, Vokietijoje ir Italijoje;

 

- įmonių grupės strateginis siekis išsaugoti rinkos dalį, tam tikslui taikant efektyvią kainodaros politiką.

 

2013 m. pardavimų perspektyvos

 

Numatoma, kad 2013 m. pasaulinė transporto priemonių rinka augs dviem, o ne trimis procentais, kaip buvo prognozuota metų pradžioje. Kai kurių besivystančių šalių rinkose pastebimas augimo lėtėjimas, tačiau labiausiai – 5 proc. – susitraukė Europos rinka. Nors prognozuota, kad Prancūzijos rinka susitrauks 5 proc., deja, šis skaičius yra didesnis ir jau siekia 8 proc.

 

Kalbėdamas apie perspektyvas, Jérôme Stollas pažymėjo: „Įmonių grupės produktų asortimento atnaujinimas šiuo metu vyksta sklandžiai – visose rinkose jau matome pirmuosius rezultatus. Jei neblogės padėtis Europos ir Prancūzijos rinkose, išaugę mūsų gamybos pajėgumai užsienyje, pasiūlymo rinkai aktualumas bei patrauklumas ir bus tie veiksniai, kurie 2013 m. leis pasiekti didesnes nei 2012 m. pasaulinių pardavimų apimtis.“

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: