VersloSavaite.lt   
2013 05 13, 17:05
Prie KOMAA prisijungė dvi naujos agentūros

Prie Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) prisijungė pirma interaktyvios  komunikacijos agentūra „Ad Fingers“ bei kūrybinė reklamos agentūra „New!“.

 

2011 metais KOMAA nusprendė atverti duris platesniam narių ratui: ne tik reklamos kūrybinėms ar žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančioms agentūroms, bet ir interaktyvios komunikacijos, ryšių su visuomene, tiesioginės rinkodaros bei kitokio profilio komunikacines paslaugas teikiančioms įmonėms. Tokia praktika yra įprasta daugelyje kitų Europos Sąjungos šalių.

 

„Siekiame stiprinti asociacijos poziciją visuose komunikacijos rinkos segmentuose, todėl džiaugiamės galėdami suteikti narystę ne tik reklamos, bet ir interaktyvios komunikacijos agentūroms, kurios savo darbu jau spėjo įrodyti buvimą lygiaverčiais reklamos industrijos nariais. Ir „Ad Fingers“, ir „New!“ už savo darbus yra pelnę ne vieną apdovanojimą, tarp jų ir asociacijos rengiamo festivalio „Adrenalinas“ strėles“ , - sako KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

 

Internetinės komunikacijos agentūros „Ad Fingers“ direktorius Kristoforas Akromas tikina, jog dalyvavimas KOMAA veikloje turėtų atverti naujas galimybes internetinei komunikacijai kaip svarbiai komunikacijos rinkos sričiai. „Interaktyvi komunikacija įgauna vis didesnį prioritetą vykdant komunikacijos veiklą. Išmanioji era be jokių trukdžių leidžia naudotis internetu būnant atokiausiame pasaulio kampelyje, o vartotojo patirtis su prekės ženklu tampa vientisa ir naudojant tradicines reklamos priemones, ir internete“, - teigia K. Akromas.

 

Kūrybinės reklamos agentūros „New!“ kūrybos direktorius Tomas Ramanauskas teigia: „Į KOMAA ateiname kupini naujų idėjų bei pasiūlymų. Prioritetinė sritis, kurioje matome didžiausią naudą, yra edukacija. Jos pagalba norime gerinti reklamos kokybę, skatinti kurti originalius bei efektyvius darbus. Taip pat tikimės prisidėti prie pačios reklamos pasiekimų populiarinimo, plėtojant reklamai skirtą portalą, kur būtų kaupiami sukuriami darbai, kuris būtų prieinamas visiems, lengvai surandamas ir patogus sklaidai, studijoms, ar apžvalgom. Narystė KOMAA - tai žingsnis kartu leisiantis nuveikti daug daugiau“.

 

KOMAA nariais gali tapti įmonės, kurių pagrindinė veikla yra rinkodaros komunikacijos verslas Lietuvoje. Siekiant narystės, kandidatai turi atitikti tam tikrus įstatuose įtvirtintus reikalavimus, tokius kaip atitinkama įmonės apyvarta ar tam tikras etatinių darbuotojų skaičius. Nariams taip pat taikomas geros reputacijos turėjimo kriterijus.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: