VersloSavaite.lt   
2014 08 26, 15:51
Prekybos centre „Europa“ auga prekybinių plotų efektyvumas

Per pirmą 2014 m. pusmetį miesto stiliaus centre „Europa“ buvo atidarytos 7 naujos ir atnaujinta 12 parduotuvių, o netrukus planuojami dar keli atidarymai bei prekybos vietų renovacijos.

 

Pasak prekybos centro vadovės Gintarės Žemaitės, parduotuvių atnaujinimai ir nauji išskirtiniai prekiniai ženklai žymiai padidino „Europos“ nuomojamo ploto efektyvumą – apyvarta, tenkanti 1 kv. m nuomojamo ploto augo 8 proc.

 

Viena iš pagrindinių padidėjusio efektyvumo priežasčių – atidarytos prabangios, į pasiturintį vartotoją orientuotos, firminės „Armani Jeans“ bei „MaxMara Weekend“ parduotuvės, taip pat – po rekonstrukcijos pristatyta naujausios koncepcijos 350 kv. m vyriškų drabužių parduotuvė „Suitsupply“, kultinė, į jaunatvišką vartotoją orientuota, laisvalaikio batelių parduotuvė „Springs“, firminis „Ecco“ salonas, o paslaugų segmente – didžiausias Vilniuje grožio salonas „Figaro“.

 

Be to, „Europoje“ nuo 2011 m. sėkmingai veikianti prabangių drabužių parduotuvė „Premium“ savo asortimentą papildė „Escada Sport“ linija bei „Kurt Geiger“ mados namų avalyne. „Europa“ – tai vieta, kur pirkėjams sukoncentravome eilę prestižinių, visame pasaulyje žinomų mados namų. Prekyba vyksta sklandžiai“, – teigia p. Žemaitė. Vadovės nuomone, tai puikus įrodymas, kad unikalus produktas, orientuotas į teisingą tikslinę auditoriją ir tinkamai pateiktas vartotojui – pasiteisina.

 

„Mūsų pirkėjas visur ieško kokybės – tiek prekėje, tiek pačiame pirkimo procese. Mandagus, dėmesingas ir profesionalus personalas siekia kiekvieną apsilankymą parduotuvėje paversti malonia patirtimi. Taip auginamas kliento lojalumas prekybos centrui ir prekės ženklui“, – sako PC „Europa“ Marketingo vadovė Eglė Juškienė.“

 

Praėjusią savaitę PC „Europa“ buvo atidaryta vienintelė Lietuvoje firminė „MarcCain” moteriškų drabužių ir aksesuarų parduotuvė.

 

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vieno didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „Northern Horizon Capital“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama