VersloSavaite.lt   
2018 01 05, 10:58
Per metus išaugo eismo įvykių skaičius

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Nors Lietuvoje dedamos vis didesnės pastangos gerinti eismo saugumą, situacija šalies keliuose vis dar nedžiugina. Draudikų duomenys rodo, kad pernai pagal transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimą buvo fiksuota beveik 16 proc. daugiau eismo įvykių nei 2016-aisiais.

 

Pernai avarijų metu patirtų žalų suma siekia beveik 18 mln. eurų. ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, jog šalyje išlieka aukštas eismo įvykių didmiesčiuose skaičius, o prie nedžiuginančios statistikos pernai gerokai prisidėjo ir tai, jog vis daugiau lietuvių į eismo įvykius patenka užsienyje.

 

Vairuotojų elgesys kelia susirūpinimą

reklama

 

ERGO Lietuvoje pernai pagal transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimą fiksavo kiek daugiau nei 18,4 tūkst. eismo įvykių, kuomet 2016 metais šis skaičius siekė 17,4 tūkst. avarijų. Anot R. Bieliausko, padidėjusį incidentų skaičių reikėtų sieti tiek su vairuotojų neatsargumu ar atidumo stoka prie automobilio vairo, tiek ir su faktu, kad Lietuvos keliuose važinėja vis daugiau automobilių.

 

„Lietuvoje kasmet automobilių skaičius padidėja maždaug 3 proc., todėl natūralu, kad su šiuo skaičiumi į viršų kyla ir fiksuojamų eismo įvykių statistika. Visgi šiuo atveju pabrėžčiau, kad dėl incidentų keliuose derėtų kaltinti ne tik gausėjantį šalies automobilių parką – vairuotojų elgesys prie transporto priemonės vairo iš tiesų vis dar kelia susirūpinimą. Tą atspindi ir lietuvių avarijos užsienyje, kadangi maždaug kas dešimta avarija fiksuota būtent svečioje šalyje“, – teigia draudimo ekspertas.

 

Pasak R. Bieliausko, tarp dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kurios lemia avarijas, išlieka greičio apribojimų nepaisymas, saugaus atstumo nesilaikymas, eismo sąlygų neįvertinimas ar Kelių eismo taisyklių (KET) niuansų užmiršimas.

 

„Nemaža dalis avarijų įvyksta tiesiog automobilių stovėjimo aikštelėse ar degalinėse, kur nėra kelio ženklų, o vairuotojai, pavyzdžiui, būna primiršę dešinės rankos taisyklę. Be abejo, kartais vairuotojų negelbsti ir kelio ženklai. Eismo dalyviams dideliu iššūkiu tebelieka žiedinės sankryžos, kur problemų kyla tiek įvažiuojant į jas, tiek ir iš jų išvažiuojant. Tikriausiai derėtų pripažinti, jog dalis vairuotojų žiedinėse sankryžose važiuoja taip, kaip moka ar kaip jiems patogiau, o čia jau ir prasideda problemos“, – aiškina R. Bieliauskas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: