„CV Online LT“   
2012 04 13, 17:34
Pardavimų specialistai: pirmenybę reikia teikti ne produktui, o pirkėjų pageidavimams

Tokios išvados prieita kasmet „CV-Online“ ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamo konkurso studentams „Pardavimų Guru“ finale. Dėl geriausio pardavimų virtuozo titulo varžėsi apie 200 studentų iš įvairių aukštųjų mokyklų visoje Lietuvoje.

 

Laurus nuskynė Vytauto Didžiojo universiteto, Verslo vadybos akademijos ir Vilniaus universiteto studentai.

reklama

 

„Norint sėkmingai parduoti paslaugas ir produktus nebepakanka gerai išmanyti to, kas parduodama. Šiandien konkuruodami laimi tie, kurie daugiau laiko skiria asmeniniam santykiui su klientu, klausimams, bendravimui. Pardavėjas turi tapti psichologu, draugu, tik tada suvoks kito žmogaus poreikius“, – sako ISM Karjeros centro vadovė Gintarė Aldonytė.

 

Pasak jos, augantys pirkėjų poreikiai ir pageidavimai skatina pardavėjus keisti savo elgseną .

 

Kaip pastebi ISM Karjeros centro vadovė, kasmet konkursas sulaukia daugiau dėmesio iš pačių įmonių. „Įmonės aktyviai ieško stiprių pardavėjų, tai rodo jų dalyvavimas. Šiemet besirungiančius studentus stebėjo arti dvidešimties įmonių atstovai. Taigi darbo rinka norintiems save realizuoti pardavimuose yra labai palanki“, – pažymi G. Aldonytė.

 

Šeštą kartą vykstančio konkurso finale susitiko 15 studentų, geriausiai įveikusių atrankinius konkurso etapus. Baigiamajame etape studentams reikėjo parodyti visus savo kūrybinius gebėjimus ir prisistatyti komisijai bei įveikti pardavimų užduotis. Neapsieita ir be tokių kūrybinių sprendimų kaip eiliavimas, dainavimas, netgi repavimas.

 

Dėl pardavimų guru vardo besirungiantys studentai turėjo įtikinti „klientą“, kad importuojamas botulinas iš Kinijos, nepaisant žiniasklaidoje spausdintų nusiskundimų, yra itin kokybiškas, parduoti ekologiškus lazdynų medelius Lietuvos ūkininkams, kurie augina bulves ir runkelius, įtikinti įmonės vadovą, nesusigaudantį IT naujovėse, apie mobiliųjų aplikacijų ir socialinių tinklų naudą, parduoti niekam negirdėtų saldymedžio pieštukų kanceliarinių prekių distributoriui bei renginių organizavimo įmonei parduoti nuo krepšinio čempionato likusios atributikos – barzdų ir šalmų likučius.

 

Finalo dalyvius vertino komisija, kurią sudarė ISM, „CV-Online“, DNB ir „Ergo“ specialistai. Laimėtojams prizus įsteigė DNB, „Ergo“, „Varle.lt“ ir knygynų tinklas „Pegasas“. I-ą vietą ir 3000 Lt laimėjo Giedrius Liutkevičius, VDU studijuojantis marketingą, II-ą ir 1000 Lt – Dovydas Zalieckas, VVA rinkodaros studentas, o III-ią vietą ir planšetinį kompiuterį – Toma Jokubauskaitė, VU ekonomikos studentė.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: