VersloSavaite.lt   
2015 09 17, 10:51
Pagal ką gyventojai renkasi mobilųjį operatorių?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Rinkos tyrimų bendrovės „RAIT“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, pasirinkdami mobiliojo ryšio operatorių, gyventojai labiausiai vertina mobiliųjų operatorių teikiamų paslaugų kokybę, kainą („labai svarbu“ atitinkamai 79 proc. ir 78 proc.) ir klientų aptarnavimo kokybę (61 proc.).

 

Kiek mažiau įtakos operatoriaus pasirinkimui turi paslaugų paketo dydis (45 proc.), siūlomos nuolaidos prietaisams įsigyti (44 proc.), rekomendacijos (38 proc.), spartus mobilusis internetas (33 proc.).

reklama

 

Visų mobiliųjų operatorių sutartiniams abonentams kokybė svarbi vienodai (vidutiniškai 4,8 proc.), tačiau „Tele2“ kaina aktuali tiek pat, kiek ir kokybė (vid. 4,8 proc.), o „Bitė“ ir „Omnitel“ klientai į kainą dėmesį kreipia kiek mažiau (vid. atitinkamai 4,7 proc. ir 4,5 proc.).

 

Paslaugų kaina vartotojams atrodo pastovi

 

Kainai esant vienu svarbiausių kriterijų, įdomu pastebėti, jog pusė (54 proc.) apklaustųjų nurodo, kad mobiliojo ryšio paslaugų operatorių kainos nekinta, o pastoviausios jos atrodo turintiems abonentines sutartis.

 

Sutartinių paslaugų kainų stabilumas tarp trijų operatorių įvertintas apylygiai (58-59 proc.), tačiau tiek mažiausias, tiek didesnes pajamas gaunantieji naudojasi daugiausia „Tele2“ paslaugomis (atitinkamai pagal pajamas 34 proc. ir 40 proc.).

 

Spartus mobilusis internetas mažiausiai lemia operatoriaus pasirinkimą

 

Mobiliųjų operatorių vis plečiamas spartus internetas, apklausos duomenimis, mažiausiai svarbus kriterijus renkantis mobilųjį operatorių. Ši paslauga labai svarbi tik trečdaliui (33 proc. „labai svarbu“) besinaudojančiųjų mobiliuoju ryšiu.

 

Tai daugiau vadovaujančias pareigas užimantys asmenys (vid. 4,1 proc.) ir išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai, tarp kurių daugiausia – jaunimas, tai yra, moksleiviai ir studentai (vid. 4,3 proc.).

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: