reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 08 03, 10:58
„Omniva LT“ augino pajamas, planuoja plėtrą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Bendrovės „Omniva LT“, teikiančios siuntų paslaugas ir valdančios paštomatų tinklą Lietuvoje, pirmojo šių metų pusmečio pajamos sudarė daugiau kaip 2,1 mln. eurų ir buvo 28 proc. didesnės negu atitinkamu laikotarpiu prieš metus.

 

Bendrovės pajamos iš paštomatų veiklos palyginamuoju laikotarpiu išaugo 2,3 karto ir viršijo 1 mln. eurų.

 

„Spartų bendrovės pajamų augimą užtikrino apie 60 proc. išaugęs privačių ir verslo klientų skaičius, smarkiai augęs naudojimosi siuntų paslaugomis aktyvumas ir sustiprinta bei išplėsta pardavimų komanda. Be to, praėjusiais metais investavę daugiau kaip 1 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą, gerokai padidinome per juos aptarnautų siuntų kiekį ir pasiekėme didesnį augimą negu rinka“, – teigia „Omniva LT“ direktorius Simonas Bielskis.

reklama

 

Pasak S. Bielskio, per pirmą šių metų pusmetį bendrovė optimizavo logistikos procesus, kas, nepaisant reikšmingai padidėjusio klientų ir siuntų skaičiaus, padėjo sumažinti veiklos sąnaudas 6 procentais. Be to, pirmą kartą per bendrovės veiklos istoriją jos veikla buvo pelninga, keliamas tikslas pelningai užbaigti ir visus 2017 metus.

 

Šiuo metu „Omniva LT“ valdo 67 savitarnos paštomatų tinklą, turintį per 7,1 tūkst. siuntų skyrelių, o bendrovės paštomatus galima rasti daugiau kaip 30-yje Lietuvos vietovių. Pirmą 2017 m. pusmetį bendrovės paštomatuose buvo aptarnauta daugiau kaip 500 tūkst. siuntų – tai 2 kartus daugiau siuntų negu per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

 

Iki šių metų pabaigos „Omniva LT“ investuos 1,1 mln. eurų, kurie bus skirti 25 naujiems paštomatams įrengti didžiuosiuose šalies miestuose bei 54 paštomatų plėtrai likusioje šalies dalyje, bendrovė taip pat atnaujins 40 proc. savo automobilių parko.

 

„Tolesnė mūsų paštomatų tinklo plėtra leis papildomai aptarnauti 75 proc. daugiau siuntų – paštomatuose įrengtų siuntų skyrelių skaičius padidės nuo 7,1 iki 12,6 tūkstančių. Tai mums suteiks galimybę pasiūlyti lankstesnes sąlygas klientams, užsitikrinti dar didesnę siuntų rinkos dalį ir greičiau tapti rinkos lyderiais aplenkiant išskirtinę padėtį pašto paslaugų rinkoje šiuo metu užimančias bendroves“, – sako S. Bielskis.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama