VersloSavaite.lt   
2015 03 21, 19:45
Naujasis „Fiat 500X“ – jau Lietuvoje

Fiat 500X
Fiat 500X
Vilniuje pristatytas „Fiat“ miesto visureigis „500X“. „Fiat“ atstovė Baltijos šalyse bendrovė „Autobrava“ tvirtina, kad „500X“ automobilis pagal savo charakteristikas varžysis su „premium“ segmento automobiliais.

 

„Kritikai liaupsiną šį miesto visureigį dėl jame naudojamų aukštos kokybės medžiagų, inovacijų ir įrangos gausos bei išskirtinai dailaus dizaino, kuris puikiai suderintas su inžineriniais sprendimais. Pagal daugelį parametrų „Fiat 500X“ pranoksta kitus kompaktinius visureigius ir konkuruoja su „premium“ segmento automobiliais. Todėl esame įsitikinę, kad jis suras savo nišą Lietuvoje“, – sakė įgaliotojo „Fiat“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

reklama

 

Žvelgiant iš išorės, „Fiat 500X“ paveldėjo tipišką šiai modelių gamai formą ir ikoninius priekinius apvalius žibintus. Nors vizualiai ir išliko panašus, „500X“ nuo savo mažojo „brolio“ pažengė labai toli.

 

Visų pirma – dydžiu. 4,25 m ilgio, 1,8 m. pločio ir 1,6 m aukščio jis yra erdviausias savo segmente, jame patogiai gali keliauti 5 asmenys su rimtu bagažu (350 litrų). Tapęs didesniu, „Fiat 500X“ išlieka itin manevringas, o tai labai svarbu važiuojant mieste.

 

 

„Pirmieji „Fiat 500“ į gatves išriedėjo 1957-aisiais ir tai buvo vieni pirmųjų miesto automobilių. 2007-aisiais, žymint „Fiat 500“ penkiasdešimtmetį, koncernas išleido atnaujintą, šiuolaikinį miesto automobilį. O šiandien šią istoriją tęsia debiutuojantis „500X“ kompaktinis visureigis, paveldėjęs „Fiat 500“ šeimai būdingą charakterį bei grožį“, – teigė „Fiat Chrysler Automobiles“ tarptautinių pardavimų regiono vadovas Francesco Galli.

 

Tačiau labiausiai naujasis itališkas kūrinys išsiskiria inovacijų gausa. Vienas jo išskirtinumų – 9 laipsnių automatinės pavarų dėžės opcija. Jos neturi nė vienas tiesioginis „Fiat 500X“ konkurentas. Tarp saugumo technologijų – standartinėje „Fiat 500X“ komplektacijoje esančios šešios oro pagalvės, priekiniai dienos žibintai ir priešrūkiniai žibintai šonuose, taip pat elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir dinaminė vairavimo momento (DST) sistemos. 

 

 

 

Papildomai galima užsisakyti eismo linijų asistentą, kuris atkreipia dėmesį, kai išvažiuojate iš savo eismo juostos, ir padeda persirikiuoti į kitą juostą išvengiant „aklųjų zonų“.

 

Už papildomą mokestį galima pasirinkti ir galinio vaizdo kamerą bei stabdžių sistemą „Brake Control“. Ji veikia automobiliui važiuojant 7-200 km/val. greičiu ir įspėja vairuotoją garsiniu bei vaizdiniu signalu, jeigu automobilis artėja prie kliūties. Jeigu vairuotojas į įspėjimą nereaguoja, sistema pradeda prevenciškai švelniai stabdyti automobilį.

 

Važiuojant iki 30 km/val. greičiu, „Brake Control“ sistema geba pilnai sustabdyti automobilį ir padėti išvengti susidūrimo.

 

Siekiantys daugiau komforto ar prabangos gali pasirinkti „premium“ priedų rinkinį – elektroniniu būdu reguliuojamas šildomas sėdynes, beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą, salono elementų apšvietimą ir kitus priedus.

 

Centrinėje konsolėje galima sumontuoti 5 arba 6,5 colių ekraną su itin intuityvia „Uconnect“ sistema. Joje – AUX, USB, SD kortelės jungtys, trimatė navigacija, balso atpažinimo galimybė ir kitos funkcijos.

 

 

Po variklio dangčiu „Fiat 500X“ siūlo net penkių skirtingų variklių pasirinkimą. Tarp jų – trys benzininiai 1,4-1,6 litrų agregatai, kurių galia svyruoja nuo 110 iki 170 AG (81-127 kW). Taip pat du turbodyzeliniai varikliai: itin ekonomiškas 1,6 litro 120 AG (88 kW) motoras, su kuriuo „500X“ degalų sąnaudos užmiestyje tesiekia 3,8 l/100 km, o mieste – 4,7 l/100 km, bei 2,0 litrų 140 AG (103 kW) variklis. „500X“ versijoje su pastaruoju varikliu  taip pat gali būti montuojama naujoviška automatinė 9 laipsnių pavarų dėžė.

 

Lietuvoje „Fiat 500X“ kaina prasidės nuo 16,9 tūkst. Eur (58,7 tūkst. litų).

 

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: