VersloSavaite.lt   
2014 01 22, 15:54
Nauja „Reserved“ parduotuvės koncepcija „Akropolyje“ 10 proc. padidino lankytojų skaičių

Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusi vyrams ir moterims skirtos aprangos bei aksesuarų parduotuvė „Reserved“ naujus metus pradeda didesniu prekybos plotu. Dar praeitų metų balandžio mėnesį duris atvėrusi naujos koncepcijos parduotuvė nusprendė plėstis ir savo plotą didinti maždaug 10 proc., iki 1087 kv. metrų.

 

Atsinaujinusi ir didesnio ploto „Reserved“ parduotuvė duris atvėrė šiandien, sausio 22 d.

 

„Padidėjus parduotuvės plotui, apie 10 proc. didėja ir parduotuvėje esančių prekių asortimentas. Jis priklausys nuo sezoniškumo, tačiau nors nepamiršime vyrų, labiausiai daugės moterims skirtų drabužių ir aksesuarų“, – pasakoja „Reserved“ parduotuvę valdančios bendrovės LPP reklamos vadybininkė Alma Vitkutė.

 

Plėsti parduotuvės erdvę buvo nuspręsta po ypač sėkmingos naujosios koncepcijos parduotuvės pristatymo. Alma Vitkutė pasakoja, jog naujosios koncepcijos parduotuvėje apsilanko vidutiniškai apie 10 proc. daugiau lankytojų, tiek pat išaugo ir parduotuvės apyvarta.

 

„Tai buvo pirmoji tokios koncepcijos „Reserved“ parduotuvė Lietuvoje. Iš prieš tai buvusios gana tamsios parduotuvės, ji virto itin šviesia, vyraujančia tapo balta spalva. Iš karto pastebėjome, kad tokia parduotuvė užsukti vilioja daugiau pirkėjų – tiek lietuvių, tiek svečių iš užsienio. Atsižvelgdami į sėkmingą startą ir atsiradus galimybei, parduotuvės erdves nusprendėme išplėsti, padidinti prekių asortimentą“, – sako Alma Vitkutė.

 

Didesnėje „Reserved“ parduotuvėje lankytojų patogumui yra įrengtos papildomos matavimosi kabinos ir klientų aptarnavimo vietos.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama