TOP promo
 

reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2013 12 03, 18:02
Momentinės parduotuvės įsitvirtina Lietuvos rinkoje

Visame pasaulyje išpopuliarėti spėjusios momentinės parduotuvės (ang. pop-up) vis dažniau pastebimos ir Lietuvos rinkoje. Dažniausiai prekybos centruose kelioms savaitėms ar mėnesiams atsidarantys prekybos taškai – ne tik šiuolaikiškas verslo sprendimas, bet ir unikali galimybė vartotojui susipažinti su garsiais prekių ženklais.

 

Nauja momentinė parduotuvė „ZDAR Spot“, kurioje prekiaujama vokiškais veltiniais, neseniai atsidarė miesto stiliaus centre „Europa“ ir veiks iki metų pabaigos.

 

Pirmuosius pop-up‘us Lietuvoje įkūrę Robertas Kalinkinas bei mados namai „Decolte“ susilaukė didžiulio susidomėjimo ir ryžosi atidaryti ilgalaikes parduotuves. Momentinės parduotuvės, kurios išsiskiria minimaliu prekių kiekiu bei interjeru, yra naudingos tiek verslininkams, tiek prekybos centrams. Pastarieji sulaukia didesnio srauto pirkėjų, o parduotuvės savininkai turi galimybę be didelių įsipareigojimų išmėginti naują rinką ar prekės ženklą. Nors rizika, kad žmonės nesusidomės pop-up‘ų siūlomomis prekėmis, visuomet išlieka, tačiau specialistai teigia manantys, jog vartotojų įpročiai kinta – vietoj ilgų prekėmis nukrautų lentynų žmonės mieliau renkasi mažesnes prekybos vietas, kuriose jiems suteikiama išskirtinė kokybė bei rodomas dėmesys.

 

Vienas „ZDAR Spot“ autorių Viktoras Gasiūnas sako, jog nors mados pasaulyje vyrauja taip vadinamoji „pigi mada“, tačiau situacija po truputi keičiasi. „Lietuvoje pastebimas kintantis žmonių požiūris į kokybę – jei anksčiau pirkėjai ieškodavo nebrangios, tik tam sezonui būdingos aprangos ar apavo, dabar didesnis dėmesys skiriamas kokybei ir ilgaamžiškumui“, – pastebi V. Gasiūnas. Jis pripažįsta, kad būtent šiandieninės verslo tendencijos ir paskatino atidaryti momentinę parduotuvę strategiškai patogioje vietoje – miesto centre įsikūrusiame PC „Europa“.

 

„Momentinės parduotuvės mūsų prekybos centre jau tapo tradicija. Jas teigiamai vertina klientai, kuriems tokiu būdu suteikiama galimybė išmėginti ką nors naujo, – teigia miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. –Kiekvieną kartą rinkdamiesi partnerius, atsižvelgiame ne tik į jų produktų išskirtinumą, bet ir aukštą kokybę. Būtent tai, ką vertina šiuolaikinis pirkėjas“.

 

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT AssetManagement A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

 

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

K2 zodz grand

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 
Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama