balsas.lt   
2010 03 10, 16:32
Interneto svetainių lankytojams svarbus ne tik „grožis“

Image
Sxc.hu nuotr.
Tarp draudimo bendrovių patogiausią naudoti interneto svetainę turi „Lietuvos draudimas“, o su daugiausia kliūčių vartotojai susiduria „PZU Lietuva“ svetainėje. Tai atskleidė vasarį interneto paslaugų bendrovės „Coralmap“ atliktas ne gyvybės draudimo bendrovių svetainių tyrimas.

 

Draudikų klientus esą dažniausiai nuvilia bendrovių nenoras atskleisti, kaip bus naudojami ir saugojami jų asmeniniai duomenys ir nesugebėjimas svetainėje tinkamai pateikti svarbią informaciją.

reklama

 

Pirmą kartą atliktas nepriklausomas svetainių naudojimo patogumo (angl. usability) tyrimas atskleidžia, kaip lengvai lankytojai draudimo įmonių internetinėse svetainėse gali atlikti populiariausias užduotis. Svetainės buvo vertinamos pagal 25 kriterijus, kurie atspindi paslaugų įvairovę, navigacijos paprastumą, turinio pateikimą ir sąveikos su lankytojais kokybę. Maksimalus įvertinimo balų skaičius, kurį galėjo gauti svetainės, buvo 50.

 

„Lietuvos draudimo“ svetainė, surinkusi 15 balų, lankytojų ir ekspertų buvo įvertinta palankiausiai. Respondentai nurodė, kad svetainė išsiskyrė aiškia tekstų kalba ir sumaniai įgyvendintomis interaktyviomis paslaugomis. Bendrovių „Seesam“, ERGO ir „BTA draudimas“ svetainės taip pat sulaukė nemažai teigiamų vertinimų, tačiau kartu lankytojai nurodė, kad rasti svarbią informaciją šiose svetainėse ne visada yra lengva.

 

„IF draudimas“ sulaukė priekaištų dėl seniai atnaujintos elektroninės komercijos svetainės, o „Gjensidige“ ir „Industrijos garantas“ – dėl siauro paslaugų pasirinkimo. „PZU Lietuva“ svetainėje, respondentų nuomone, pernelyg apsunkintas draudimo pirkimas internetu ir netinkamai pateikiama svarbi informacija.

 

Tyrimą atlikęs ekspertas Artūras Dudoitis sakė, kad vartotojų ir ekspertų vertinimai turėtų padėti draudimo bendrovėms sėkmingiau patenkinti savo klientų poreikius ir didinti savo pardavimus naujais kanalais. „Pavyzdžiui, tyrimas parodė, kad nusipirkti draudimą internetu ERGO svetainėje užtrunka vos 4 minutes, o „PZU Lietuva“ klientai tam sugaišta triskart daugiau  – 12 minučių. Akivaizdu, kad pirmoji bendrovė sulauks daugiau ir dažniau internetu draudimą perkančių klientų“, – teigia ekspertas.

 

„Ekonominis nuosmukis paskatino bendroves atsakingiau žiūrėti į investicijų grąžą, todėl interneto svetainių kūrėjų klientai tikisi gauti ne tik gražią svetainę, bet ir maksimaliai pritaikyti ją lankytojų poreikiams, skatinti pardavimus šiuo kanalu“ , – sakė tyrimą atlikusios „Coralmap“ direktorius Antanas Gerdaitis.

 

Kokybinis ne gyvybės draudimo bendrovių tyrimas buvo atliktas šių metų vasario 3-24 dienomis. Jo metu surengti giluminiai interviu su penkiolika respondentų, atlikta ekspertinė svetainių analizė.

 

 

 

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: