reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2014 12 29, 11:57
Mobilieji mokėjimai leidžia aptarnauti daugiau klientų per tą patį laiką

Viešbučių ir restoranų versle dirbančios įmonės vis dažniau naudoja naująsias technologijas, optimizuodamos aptarnavimo procesą ir mažindamos veiklos kaštus. Nesunkiai įdiegiamas priemones teigiamai vertina ir klientai.

 

Įprasta, kad klientui atsiskaitant grynaisiais aptarnaujantis personalas prie lankytojų staliuko prieina net keturis kartus: prašomas „suskaičiuoti“, pateikdamas išankstinę sąskaitą, priimdamas pinigus ir galiausiai – atnešdamas fiskalinį kvitą ir grąžą. Galimybę peržiūrėti ir sutrumpinti aptarnavimo procesą suteikia mobiliųjų mokėjimų sistemos kūrėja „WoraPay“.

reklama

 

„Svetingumo srityje dirbančios įmonės taiko tuos pačius universalius verslo principus, kaip ir kiti paslaugų teikėjai. Jei tam tikras aptarnavimo proceso dalis pavyksta automatizuoti ar perkelti kitiems proceso dalyviams, tai leidžia ženkliai sumažinti sąnaudas“, – teigia bendrovės „Marcado“ įkūrėjas, rinkodaros konsultantas Nerijus Kalinauskas.

 

Jo teigimu, geriausias sutrumpinto aptarnavimo proceso pavyzdys – savitarnos valgykla: klientas pats pasiima padėklą, susirenka užsakymą, susimokėjęs nusineša prie stalo, o pavalgęs parneša indus. Tai paspartina procesą, ir įmonei nereikia investuoti į aptarnaujančio personalo išlaikymą.

„Savitarnos modelis, suprantama, mažiau priimtinas kavinėms ir restoranams, nes skiriasi lankytojų lūkesčiai. Tačiau ir juose galima ženkliai sumažinti sąnaudas, tereikia optimizuoti užsakymų priėmimo – atsiskaitymo už paslaugas procesą ir jo trukmę“, – patirtimi dalijasi rinkodaros konsultantas.

 

Restoranas „Livin“ Vilniuje dar metų pradžioje įdiegė galimybę priimti mobiliuosius mokėjimus. Į telefoną įdiegus mobiliąją piniginę (banko ar mokėjimo įstaigos programėlę išmaniajame telefone),  sąskaitą apmokėti galima greičiau ir patogiau. 

 

Restorano direktorė Jolanta Mačionienė neslepia, kad iš pradžių į naująjį mokėjimo būdą žiūrėjo nepatikliai, tačiau dabar mato daug jo privalumų: „Gerai pažįstame savo lankytojus. Dauguma jų pavalgę skuba atgal prie darbų, todėl jiems svarbu atsiskaityti kuo greičiau. Kita vertus, posakis „Laikas – pinigai“ aktualus ne tik klientams, bet ir mums: jei greičiau atsilaisvina staliukai, pietų pertraukos metu galime aptarnauti daugiau klientų”.

 

Šiuo metu mobilieji mokėjimai „Livin“ siekia apie 15 proc. visų atsiskaitymų. Tai leidžia pietų metu aptarnauti 10 – 12 staliukų daugiau ir generuoja beveik 300 Lt didesnę apyvartą kasdien, apie 7000 Lt per mėnesį. Būtent todėl restoranas skatina klientus dažniau atsiskaityti mobiliaisiais telefonais.

 

J. Mačionienė taip pat pastebi, kad sutrumpėjęs aptarnavimo procesas leidžia vienam padavėjui aptarnauti daugiau staliukų.

 

„Kiekvienas staliukas pažymėtas unikaliu kodu, kurį nuskenavus, mobilioji piniginė internetu susisiekia su kasa ir gauna tam staliukui priskirtą sąskaitą su pilnu jos turiniu bei mokėtina suma. Jei prie staliuko sėdi keli klientai, jie mobiliojoje piniginėje mato išdalintas sąskaitas ir pasirenka savąją. Tuomet tereikia patvirtinti mokėjimą telefone, ir kasoje pažymima, jog sąskaita apmokėta“, - trumpai nupasakoja „WoraPay“ technologijų direktorius Vaidas Adomauskas. Jo teigimu, mobiliųjų mokėjimų vartotojų skaičius nuolat auga.

 

„WoraPay“ savo ruožtu taip pat skatina atsiskaitymus mobiliaisiais telefonais. Įmonė yra sukūrusi specialią mobiliųjų mokėjimų skatinimo programą „Sell Smart“ („Pardavinėk išmaniai“), kuri  kiekvienai prie jos prisijungusiai įmonei skiria 5000 Lt rinkodaros akcijoms, vartojimo skatinimui ir klientų lojalumui ugdyti.

 

Lietuvoje sukurtus sprendimus „WoraPay“ pritaiko ir Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 

reklama

reklama