VersloSavaite.lt   
2015 03 04, 10:51
„Michelin“ pristatė vasarines padangas, tinkamas ir žiemai

Image
Padangos
Kovo pradžioje Prancūzijoje „Michelin“ pristatė pirmąsias vasarines padangas, tinkamas naudoti žiemą.

 

„Michelin CrossClimate“ padangoms suteiktas aukščiausias sukibimo su drėgnu paviršiumi A reitingas vadovaujantis ir vasarinėms, ir žieminėms padangoms taikomais kriterijais.

reklama

 

Padangas išbandė ir įvertino tokios nepriklausomos organizacijos, kaip „TUV-Sud“ gaminių bandymo tarnyba, „DEKRA“ bandymų centras ir „UTAC-CERAM“ grupė. Bandymais buvo įrodyta, kad padangos pasižymi geriausiomis vasarinėms ir žieminėms padangoms būdingomis eksploatacinėmis savybėmis ir jų sauso stabdymo drėgnu oru rezultatai geresni nei rinkoje siūlomų visasezoninių padangų.

 

3 PMFS – trijų viršūnių kalno su snaige – logotipas ant padangų šono rodo, kad jos gali būti naudojamos šalyse, kuriose aiškiai apibrėžto sezono metu privaloma naudoti specialią žiemos įrangą. Pažangus protektoriaus dizainas ir išmanieji elastomerai užtikrina, kad padangos prisitaikys prie įvairiausių oro sąlygų.

 

Trijų technologijų kombinacija

 

„Michelin CrossClimate“ eksploatacines savybes užtikrina trijų technologijų kombinacija: pažangi protektoriaus junginio medžiaga, unikalaus protektoriaus V formos rašto ir naujųjų 3D tarpusavyje susijungiančių padangų lamelių kombinacija bei pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija.

 

Protektoriaus zona, būdama labai elastinga, padidina junginio medžiagos galimybes prisitaikyti prie mažiausių kelio paviršiaus nelygumų bet kokiomis sąlygomis – ant sausų, drėgnų ir sniegu padengtų kelių. Padangos taip pat pasižymi mažu pasipriešinimu riedėjimui. Naudodami naujausios kartos silicio dioksidą sluoksnio po protektoriumi gumos mišinyje, „Michelin“ inžinieriai sumažino laipsnišką kaitimą.

 

Tuo tarpu 3D padangų lamelės ties protektoriaus gruntkibiais yra tokios pat, kokios įprastai būna ant vasarinių padangų, tačiau kartu jų dizainas ir struktūra atitinka esančias ant „Michelin“ žieminių padangų. Jos ypač banguotos, skirtingų storių ir pasižymi labai sudėtinga geometrija.

 

Žiemą lamelės įsikabina į sniegą, taip padidindamos sukibimo jėgą. Kryptinis protektoriaus raštas su skirtingais kampais optimizuoja sukibimą su sniegu: skersinį dėl smailesnio kampo centre ir išilginį ten, kur tarpas tarp gruntkibių platesnis.

 

Vertikalusis ir horizontalusis paviršiaus banguotumas užtikrina automatinio blokavimo funkciją – bangelės susijungia tarpusavyje ir padidina protektoriaus gruntkibių tvirtumą. Dėl to padidėja padangos stabilumas, neatsižvelgiant į tai, kokios jėgos ją veikia stabdant, didinant greitį ar darant posūkį.

 

Pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija taip pat užtikrina optimalų kontaktą su kelio danga ir pagerina sauso stabdymo drėgnu oru rezultatus. Kartu naudojamos pažangios, didžiausio gylio lamelės, užtikrina puikų stabdymą ir sukibimą ant sniego.

 

Nevisasezonės padangos didina saugumą kelyje

 

„Michelin CrossClimate“ yra ne visasezoninės padangos, kurių eksploatacinės savybės vasarą ir žiemą yra vidutinės, o vasarinės padangos, pasižyminčios aukščiausios klasės efektyvumu žiemą. Jų dizainas atitinka nepriklausomų organizacijų nustatytus vairuotojų poreikius, jos leidžia susidoroti su iššūkiais, kylančiais dėl Europos šiltėjančio klimato sąlygų.

 

„Michelin CrossClimate“ padangomis bus pradėta prekiauti 2015 m. gegužės mėn. Padangos bus siūlomos 23 skirtingų dydžių nuo 15 iki 17 colių – tai atitinka 70 proc. Europos rinkos poreikio. Kitais dydžiais planuojama pradėti prekiauti 2016 m.

 

Kiekvienais metais „Michelin“ investuoja daugiau kaip 640 mln. eurų į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą, atlieka 75 tūkst. bandymų su vairuotojais ir 11 tūkst. pirkėjų apklausų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: