VersloSavaite.lt   
2024 02 14, 20:18
„Metų CMO“ rinkimuose – dėmesys marketingo vadovo lyderystei ir efektyvumui

Statulėlė
Statulėlė
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksiančios marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT’24“ metu.

 

„Dalyvavimas šiuose rinkimuose yra geras būdas stabtelėti ir įsivertinti savo su komanda nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus. Dar daugiau, kandidatai formuoja gaires marketingo bendruomenei, kokios marketingo vadovo savybės ir profesinės kompetencijos yra tos, kurių verta siekti. Taigi, kviečiame kandidatuoti dėl savęs, komandos ir marketingo bendruomenės!“ – dalyvauti rinkimuose kviečia LiMA valdybos pirmininkas, BPN Intense vadovas Linas Šiautkulis.

 

„Metų CMO’24“ pretenduos tapti Europos metų marketingo vadovu

 

Europos marketingo konfederacija (EMC), kurios narė yra LiMA, nuo 2023 metų organizuoja Europos metų marketingo vadovo rinkimus. Pirmą kartą organizuojamuose rinkimuose Lietuvą atstovaus „Metų CMO’23“ tapusi G. Vilkė.

reklama

 

„Šie rinkimai – puiki proga mums visiems pagerbti marketingo profesiją Europos mastu. Nekantraujame susipažinti su kandidatais iš visos Europos ir jų nuveiktais darbais!“ – sako Europos marketingo konfederacijos pirmininkas Ralf Strauss.

 

Šiais metais išrinktas Lietuvos stipriausias marketingo vadovas bus nominuotas tarp geriausių CMO Europos metų marketingo vadovo rinkimuose kitais metais.

 

„Šiuose, jubiliejiniuose rinkimuose sužinosime, kas Lietuvą atstovaus kitais metais. Labai džiaugiuosi, kad kartu su EMC organizuojamuose rinkimuose ne tik stiprinama marketingo vadovo svarbą versle, bet ir turėsime galimybę išryškinti Lietuvos marketingo profesionalus ir jų nuveiktus darbus Europos mastu. Tai – dar yra viena svarbi priežastis dalyvauti rinkimuose“, – kviečia LiMA direktorė, EMC viceprezidentė Alvydė Palaimaitė.

 

 

Kandidatus vertins marketingo ekspertų ir verslo lyderių komisija: „Metų CMO'23“,  e-komercijos ekspertė G. Vilkė, „Metų CEO’23“ ir „Akola Group“ (buv. „Linas Agro Group“) generalinis direktorius D. Zubas, „Civitta“ partnerė bei marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R.Gaudiešienė, „Ogilvy“ strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė D. Plauškaitė-Camacho Andrade, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė L. Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė L. Duksaitė-Iškauskienė, Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos pirmininkas A. Jonkus, „BPN Intense“ direktorius L. Šiautkulis, „Metų CMO'20“ ir „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė R. Gudaitė, marketingo konsultantas ir „Rinkodaros guru“ autorius G. Juozapavičius, „Baltic Sandbox Ventures” fondo partneris A. Milinavičius, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovas M. Pocius ir „Nord Security“ marketingo vadovė bei „Metų CMO'21“ T. Sabaliauskienė.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: