VersloSavaite.lt   
2016 10 19, 10:21
„Mega“ keičia prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Prieš vienuolika metų Kaune įsikūrusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ prekės ženklas su vėjo malūnėliu liks tik istorijoje.

 

Jį keičia ryškaus charakterio naujas šiuolaikiškas prekės ženklas, išsiskiriantis tvirtomis linijomis ir aiškumu. Ženklą, atspindintį naują prekybos ir laisvalaikio centro veidą, sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

reklama

 

Ilgai rinktas ir tobulintas prekės ženklas charakterizuos atnaujintą „Megą“, kuri netrukus savo pirkėjus pakvies į gerokai didesnį ir gausesnį parduotuvių, paslaugų bei laisvalaikio praleidimo galimybių centrą.

 

Didžiąją dalį, apie 60 procentų, plėtros etape pastatyto nuomojamo ploto sudarys mados segmento prekių parduotuvės. Likusiame plote jau kuriasi nauji restoranai, didžiausias Baltijos šalyse sporto ir sveikatingumo centras, vaikų pramogoms ir edukacijai skirtas centras.

 

Pasak „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovės Rasos Vyšniauskienės, naujo prekės ženklo kūrimo konkurse dalyvavo kelios Lietuvos kūrybos agentūros, kurios pasiūlė dešimtis logotipų variantų. 

 

„Rinkomės itin kruopščiai. Mums buvo svarbu, kaip prekės ženklą priims mūsų pirkėjai, todėl rengėme tikslines vartotojų apklausas, kuriose dalyvavo keli šimtai žmonių“, – R.Vyšniauskienė.

 

 

 

 

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: