VersloSavaite.lt   
2016 05 13, 11:14
Lietuvos rinkoje – nauja pavargusių automobilių kategorija

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Po kelerių metų Lietuvos rinkoje atsiras pardavimui skirti asmeniniai automobiliai, prieš tai naudoti komercinei veiklai – keleivių pavėžėjimo paslaugai teikti.

 

Pagal nusidėvėjimo lygį jie atsidurs tarp taksi ir asmeninių automobilių, tačiau paprastas pirkėjas jų praktiškai negalės identifikuoti, prognozuoja draudimo bendrovė BTA.

reklama

 

Įvertinus tai, kad keleivių pavėžėjimui vairuotojas skiria dalį savo asmeninio laiko ir tai nėra jo pagrindinis darbas, tokie automobiliai gali būti iki 50 proc. smarkiau nusidėvėję ir patekę į 2,5 karto daugiau eismo įvykių nei išskirtinai asmeniniams reikalams skirtos transporto priemonės.

 

Skaičiuojama, kad pavėžėjimo paslauga per metus automobilio ridą gali padidinti keletą kartų –  iš viso apie 10 tūkst. papildomų kilometrų per metus. Be to, keleivių pavėžėjimo paslaugai skirti automobiliai važinėja mieste, o tai reiškia, kad automobilis kur kas dažniau užvedamas ir užgesinamas, stovi kamščiuose, dažniau tenka stabtelėti. Taigi, tie papildomi 10 tūkst. kilometrų „nudėvės“ automobilį gerokai labiau, nei kito vairuotojo nuvažiuoti užmiestyje.

 

Pavėžėjimo paslaugą nepažymėtais asmeniniais automobiliais Vilniuje šiuo metu teikia apie 400 vairuotojų, jie prisidėjo prie sostinėje dirbančių daugiau kaip 2 tūkst. taksi.

 

„Prieš perkant automobilį, reikėtų būtinai jį nuvaryti į autoservisą ir kruopščiai patikrinti variklį, važiuoklę, kėbulą, jei baiminatės „pavargėlio“ iš pavėžėjimo paslaugų rinkos“, – sakė BTA draudimo bendrovės Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

 

Draudimo eksperto vertinimu, automobilis savoms reikmėms plius pavėžėjimui bus naudojamas 25–50 proc. intensyviau nei tik asmeniniams reikalams, atitinkamai išaugs bendras jo nusidėvėjimo lygis.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: